Yazmaya başladım - ben Hera bir günlüğün ilk sözlerine nasıl başlanır bilmem... ben 18 yaşındayım bi kasabada yaşıyorum adı Pripyat oraya yeni taşındım çok garip bi mahallesindeyim orayı ne kadar korkunç bulsamda arkadaşlarım orda oldugu için Pripyat kasabasına taşındım... Tarih 25.06.2022 bugün soğuk bi gündü ürkütücü bi soğuk, sis vardı .Telefonumu ve kahvemi alıp okul başlamadan 1 gün önce keyif yapıyordum sonra birden araba korna sesleri ve birkaç kadın çığlıgı duydum hemen ayağa kalkıp pencereden baktığımda manzara çok korkunçtuydu bi tırla bi araba kaza yapmıştı yardım etmek için elime su alıp dışarıya cıktım dışarıda hala ürkütücü bi soğuk vardı kaza yapanların yanına dogru koştum bi kadın yüzü sapsarı olmuş eli yüzü kan içindeydi ve bana garip bi şekilde bakıyordu elimdeki suyu uzattım bana hayır anlamında kafa salladı direksion başındaki adam kocası olmalıydı kazada büyük darbe almıştı ve ölmüştü. Ben o yöne bakarken birden patlama sesi duydum resmen yerle olan bağlantımı kesmiş gibi zıplamıştım arkamı döndüğümde ise kaza yapan tır patlamıştı ve siyahi dumanlar yükseliyodu şimdi etraf iyice korkunç bi hal almıştı siren sesleri, soğuk sisli bi hava cidden tam filmlerdeki gibi ortamdaydım tekrar önümü döndüğüde ise kadın ayaktaydı ve tam karşımdaydı kadınla burun buruna gelmiştim kadın zaten ürkütücüydü şimdi ise iyice ürkütücü bi hal almıştı bana bakıp hafif gülümsedikten sonra arkasını dönüp yavaş yavaş yürümeye başladı kadına seslendim ama o her seslenişimde hızlanmaya başladı işin tuhaf tarafı ormanlık alana ve hatta GÖLGEDEKİ EVİN oldugu tarafa gidiyodu kadına ne kadar bağırsamda duymadı tam peşinden gidecektimki Kayra kolumdan tuttu "hadi hera içeri gidelim burası çok soğuk olmaya başladı" aklım o kadında kalsada artık yapacak bişi yoktu işte günlük 1 günümün olağan üstü olayıda buydu korkutcu ve ürpetci-
vee bugün okula gidecektim heyecanlımıydım? hayır artık eskisi gibi heyecan yapmıyodum her neyse sabah kahvaltı yaptım ve tam çantamı almaya dogru giderken çağanın" hadi be Hera nerdesinnn" diye bağırmasını duydum kim bilir kaç saattir kendi kendine söyleniyordu "geldim geldimm" diyerek dışarıya çıktım Nilin "hadi be güzelim geç kaldık" diye oda söylenmeye başlamıştı ben ise Kayraya dönüp "Kayra saçım nasıl olmuş" diye gülerek sordum Kayra ise "sanki sol taraf kabarık gibi"dedi ben tam cevap verecektimki ağzımı açmamla Kayanın ağzımı kapatması bi oldu o sırada Nile kurtar bakışı atarken Çağanın beni öldürmek ister gibi baktığını gördüm Kaya ise" Hera sen kendi mi öldüreeksin" dedi ve gülmeye başladık Çağan dışında tabii. Çagan" valla Hera seni uzaya fırlatırım güneşin yanına kadar sokarım o şaçlarını komple yakarım sonra seni uzay boşluğ-" Çağanın saçmalığına biz gülerken Kayra "aayyy yeter tamam cidden geç kaldık hadii" demesiyle artık gerçektende geç kaldığımızın farkına varmıştık yolda birkaç kez daha atıştıktan sonra Çağan bu kezde Nili uzay boşluğuna gönderiyodu neyse okula varmıştık ilk ders tabikidee matematikti severmiydim sevmezmiydim bende bilmiyorum ama ilk ders çok kötü geçtiğine yemin bile edebilirdim ...
ve okul bitmişti durgun ve çok sıkıcıydı çocuklarla toplandık bisikletlerimizi almak için okulun arka tarafına gidiyorduk sonra aramızda Efenin olmadığını farkettik arkamızı döndüğümüzde ise Efe bi noktaya bağlı kalmış bi şekilde sol tarafa bakıyodu hepimiz aynı anda kafamızı oraya çevirmiştik ama hiç bişi yoktu hep beraber Efenin yanına gittik Kaya" Efe olum nereye bakıyon la" Efeden ses gelmedi sonra ben Efeyi sert bi şekilde dürttüğümde Efe sarsılarak "he ne noldu" diye tepki verdi daha "efe iyimisin nereye bakıyosun" diye sordum Efe ise "garip bi kadın gördüm kafası kanlıydı ve bana gülüyordu" dedi o an hepimiz kafamızı tekrar o tarafa doğru döndük ve orda hiç bişi yoktu sonra Kaya "saçmalama olum hiç bişi yok orda kafayımı yedin" daha sonra Çağan alaycı tavırla araya girdi "olum kesin bu kız görüştür bizi yiyo hem bakın uzakta voleybol onayan kızlar var sende az değilsin efe haaa" Efe "olum cidden öyle değil kadın vardı diyorum beyaz saçlı eli yüzü kan içindeydi ve salak salak sırıtıyodu niye inanmıyorsuz" Kayra "sen dün korku filmi izledim demiyomuydun kesin etkilenmişsindir ya" Efe olumlu anlamda kafasını salladı ve yürümeye başladı biraz düşünceliydi ben ise ona ihtimal verebiliyordum çünkü Efe şuana kadar hiç yalan söylemedi arada şaka yapardı oda 5 saniye falan sürerdi hemen gülerdi bende düşünceli bi tavırla bisikletime doğru yürüdüm hep beraber evimizin olduğu sokağa doğru yola çıkmıştık Çağan yine birkaç kez çataşsada ben hiç birini duymadım çünkü Efenin anlattıklarının gerçek olma ihtimali düşünüyodum sonra birden bi araba korna çaldı daha sonrasında " dikkat et be yaşlı karı" diye bağımaya başladı sürücü hepimiz o taraf baktığımızda eli yüzü kanlı bi kadın bize bakıyodu ve gülümsüyodu daha sonra Efe kekelemeye başldı "i-işte o kadın"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~GÖLGEDEKİ EV~
Horrorhera... korkunç bi kasabada yaşayan genç kız bi kaza sonucunda kadın görür ve kadın heryerde onlarla karşılaşan kadın bu bi tesadüf olamaz " neee bu kadın ormandaki evde", "hayır gitmeyelim" ,"ama yardım ihtiyacı var". genç bi grup o eve ormandaki e...