,,Jak bylo?" Rozrazí se dveře mé kanceláře a dovnitř vpadne Zayn. ,,Skvěle. Naprosto úžasně." musím se usmívat. Vrátili jsme se předevčírem, dnes už jsem musel bohužel do práce a Harry do školy, ale jsem si jistý že něco podobného podnikneme brzy znovu. ,,Koukám, že jsi stále zamilovaný." uchechtne se Zayn. Sedne si do jednoho z křesel a zapálí si, já se přesunu za ním a zapálím si taky. ,,Jo, zamilovaný. Zayne myslím, že tohle mě nikdy nepřejde. Harry je skvělý. Měl bych matce poslat nějaké poděkování za ten idiotský nápad." Nebýt jí, nemám Harryho. ,,Naplánovala vám svatbu to nestačí?" zasměje se Zee. ,,Taky fakt. Jak to tady šlo? Žádné problémy?" Zayn za celé dva týdny ani jednou nevolal. Jen mi posílal každý den právu co a jak. ,,Nic. Vše v pohodě. Mám ale nabídku od Applu." zvědavě se na něj podívám. ,,Pro koho?" Zayn se tajemně usměje a mě je to jasné. ,,Pro naši firmu. Chtějí aby jsme do jejich budov dali naše zabezpečení."
Se Zaynem jsme se při zakládání firmy rozhodovali zda dělat ve stejném oboru nebo ne. Nakonec jsme se rozhodli proto co máme oba vystudované. Naše firma tedy dělá softwary pro zabezpečení firem. Zní to nudně a je to nudný. Většinou se jedná o programování na počítači, ale nepotřebujeme k tomu žádný závratný vstupní kapitál, téměř žádné stroje, krom počítačů a hlavně žádné další zaměstnance. Aspoň zatím. ,,To je skvělé Zee, kolik to hodí?" Zayn se usmívá, ale neodpovídá. Místo toho vytahuje telefon a dává mi k přečtení email. ,,To si děláš kurva prdel?" vyjeknu a postavím se. ,,To jako fakt?" To není možný, to by znamenalo, že by jsme mohli z firmy odejít okamžitě. Naše firma by měla tolik peněz, že by jsme se rok nemusely bát o její chod a jen navyšovat finance. ,,Jo to jako fakt Louisi. Dnes to chtějí podepsat." Pane bože! Zítra bych nemusel do práce! Teda musel než si otec sežene náhradu, ale! ,,Dobře, podívám se na to. Nenašel jsi tam žádný zádrhel?"
,,Ne nic. Je to čistý." Znovu pročítám email a nemohu mu uvěřit.To že večer nebudu doma Harry nevzal moc dobře, ale pochopil že tam musím a je to důležité. Nakonec i on uznal, že se musí učit a potkáme se tedy až večer v posteli. Je sladké jak chce být semnou. Jasně je to můj manžel, ale není to ještě samozřejmost. Z firmy tak jedeme se Zaynem rovnou do restaurace, kde se máme setkat s jednatelem. Kupodivu to je starší milý pán, který s námi probere body smlouvy které se nám nějak nezdají. Vše si vysvětlíme a nakonec všichni podepisujeme. Je to skvělý pocit uzavřít první opravdu velký obchod pro naši vlastní firmu.
,,Už víš co bude teď?" ptá se Zayn, když ho vezu domů. ,,Jo, řeknu otci že končím. Dám mu výpověď." usmívám se, musím se usmívat. Konečně budu volný. A vím, že za to vděčím hlavně Harrymu. ,,Víš že by jsi se teď mohl rozvést?" nadhodí Zayn. ,,Ani omylem!" zděšeně se podívám jeho směrem. ,,Myslel jsem si to." rozesměje se. ,,Jsi debil." kroutím hlavou. Rozvádět se? Nikdy!Zayna vyhodím doma a jedu co nejrychleji k Harrymu. Musím mu říct jak to dopadlo. Bude nadšený. Neobtěžuji se ani s parkováním v garáži, nechávám auto venku a vbíhám do domu. ,,Harry! Harry!" křiknu. Nejdřív se chci vydat nahoru, ale v obyváku se svítí. Proč? Harry se vždy učí v knihovně. Proto tam má i svůj stůl. Stala se z toho jeho místnost. ,,Tady Lou." slyším Harryho, je naštvaný. To mi prozradí jen ton jeho hlasu. ,,Co se děj..." zaraženě zůstanu koukat na otce. Co tady dělá? Nemá venku auto! Co je tohle za zradu?
,,Louisi můžeš mi vysvětlit co má tohle znamenat?" podá mi papír, kde je naše firma. Tedy naše firma na Harryho jméno. Papír si vezmu, ale jako první přejdu k Harrymu a políbím ho. Polibek mi opětuje, není naštvaný na mě. Uf. ,,To je firma, kterou jsem založil pro Harryho." pokrčím rameny. ,,Jsi tam jako jednatel? Ty a Zayn?!" Nemá cenu něco zastírat, on moc dobře ví. ,,Ano, jsem. Já i Zayn." přikývnu. ,,Máte ve smlouvě že nesmíte založit společnost dokud .."
,,Dokud pracujeme pro tebe, ale tohle není společnost na naše jména!"
,,Je to jen klička! Nebuď směšný Louisi! Myslíš že ti uvěřím, že jsi ji zakládal pro Harryho? Je to jen obyčejnej bezdomovec! A bud ráď, že jsem to neřekl tvé matc.."
,,Vypadni! Vypadni z mého domu! Harry je můj manžel a ty ho nebudeš urážet!" Cítím jak Harryho stisk na mé ruce je silnější. ,,Lou." broukne mi do ucha. ,,Ne Hazz. Tohle si k tobě nebude dovolovat. Nikdo. Harryho miluju, vzal jsme si ho jak jste chtěli, můžete být spokojeni. Zítra ráno ti pošlu výpověď a Zayn taky." Otec si mě měří rozzuřeným pohledem stejně jako já jeho. ,,Máte oba dva okamžitě padáka. Ve firmě se už neukazujte." S tím se otec otáčí a odchází pryč. Nezapomene hlasitě třísknout dveřmi.,,Omlouvám se Lou, přišel a.."
,,Ne pšt, ty za nic nemůžeš Hazz. Stejně by se to dozvěděl. Teď už to je jedno." objemu ho a nasaji jeho vůni. Tolik mi chyběl. ,,Ale je to tvůj otec a přišel jsi o práci." zamumlá potichu u mého ucha. ,,Vychladne, bude to trvat ale vychladne. Nebo ho máti donutí a podepsali jsme tu smlouvu, stejně bych skončil. Takhle to je jen rychlejší." usměju se na něj a políbím ho. ,,Miluju tě." zamumlá mi do rtů. ,,A já tebe." vyhoupnu si ho do náruče a rozejdu se s ním do patra do ložnice. ,,Budeme slavit celou noc?" zakmitám obočím. Harry zakloní hlavu a zasměje se. ,,Ráno musím do školy Lou." Položím ho na postel a lehnu si nad něj. ,,Omluvím tě, tvé manželské povinnosti jsou přednější než škola." sehnu se k jeho krku a začnu ho na něj líbat. ,,Ve škole by nesouhlasili." vydechne a nakloní hlavu, aby mi vyšel vstříc. ,,Moc mluvíš málo vzdycháš." pokárám ho a způsobím tím další jeho smích.Zbavuji ho trička stejně rychle jako sebe košile. Harry mi oplácí jak polibky, tak dotek po celém těle. Kalhoty i boxerky jsou na zemi vzápětí. Miluju když je nahý, miluju jeho tělo. Klínem se otřu o jeho a vyvolá to mnou očekávanou reakci. Prohýbá se v zádech a vzdychá. ,,Lou." Potěšeně se usměju, polibky směřuju přes jeho hrudník k bříšku. Přes třísla se dostanu na jeho stehna, která zlíbám a dávám si pozor, abych se vyhnul jeho erekci. ,,No tak Lou." zakňučí. ,,Vydrž lásko." zamumlám do jeho pokožky na stehnu a lehce ho kousnu. Ze stolku tahám lubrikant, trochu si dávám na prsty a otírám se jimi o jeho vstup. Harry se pode mnou kroutí a vzdychá, což je to nejkrásnější co jsme kdy viděl i slyšel. Beru si ho do úst a zároveň do něj pronikám prvním prstem. ,,Lou!" Harry chytá mé vlasy do svých pěstí a lehce zatahá. Prstem v něm pomalu pohybuju, dávám mu čas, aby si zvykl. Až když jsem si jistý přidávám i druhý prst a následně třetí zatím co saju špičku jeho penisu a odvádím tak jeho myšlenky jinam.
,,Louisi! Vem si mě už." vykřikne Harry a přirazí mi do úst až se rozkašlu. To jsem nečekal. ,,Fuck Harolde, chceš mě zabít." popadám dech, za to on se culí jako sluníčko. ,,Můžeš si za to sám." vyplázne na mě jazyk. ,,Jo tak sám?" povytáhnu obočí. Další dávku gelu roztírám po svém penise a prudce do něj přirazím. ,,Kurva! Louisi." zaryje mi nehty do ramene. Musím se uchechtnout, slyšet sprosté slovo z jeho rozkošné pusinky, to se nestává často. Nechci mu ale ublížit, takže čekám dokud mi neřekne že můžu. Mezitím ho líbám na krku a hladím po boku. ,,Můžeš," vydechne. Opatrně se v něm začnu pohybovat, ještě dvakrát Harry sykne bolestí, pak už se pode mnou jen svíjí slastí a vzdychá mi do ucha stejně jako já jemu. Rukou vjíždím mezi naše těla, kde po něm začnu přejíždět. Harryho steny jsou tak hlasitější, stahuje se kolem mě pevněji a netrvá dlouho než oba vrcholíme, rozhodně ne naposledy dnešní noc.
-------------------------------------------------------------------
Tohle je vlastně předposlední kapitola, uteklo to že? :D
Tu poslední vydám nevím kdy, snad brzy. A snad ještě tento týden.Fox_ie
ČTEŠ
Fucking life
FanfictionLouis je bohatý, úspěšný a trochu záletník. Jeho život, ale nevoní jeho rodičům, kteří si myslí že by se měl usadit. Jeho místo v rodinné firmě je ohroženo a Louis si musí najít manžela dřív než to za něj udělají rodiče. A nebyl by to Louis kdyby to...