1.sezonun bitmesine son 9 bölüm kaldı..
Ve artık bundan sonra sınır koymaya başlayacağım o sınır dolduğunda ise yb gelecek.
Bu bölümün sınırı ise
Oy:20
Yorum:20
·
·
·
·"Taehyungie hadi ama lütfenn~" dedi Jimin aegyo yaparak. Çünkü kuzeni iddayı kaybettiğinden yanında olan -neden yanında etek taşıdığını kendisi de bilmiyordu- eteği giymesi gerekiyordu.
Ama inatçı kuzeni giymeyi reddediyordu.
"Hayır Jimin bir kere o etek çok kısa ve açık tamam mı?!" dedi sonlara doğru sesini yükselterek ve gözlerini kapatarak.
"Puf tamam tamam daha uzun bir etek var yanımda onu giyersin tamam mı?"
"Bakayım eteğe."
Jimin, kuzenine göstermek için ikinci eteği çantasından çıkardı.
"Buyrunuz efenim."
"Ve üstüne bunu giyeceksin.""Tamam mı?" dedi tatlı bir ses ve dudaklarını büzerek.
"Peki ötekinden iyidir."
Öteki etek ve kombini ⤵️
Dedi ve eteği ve kombini giymeye gitti.·
·
·Taehyung geri döndüğünde Jimin ıslık çalarak "Woah Taehyung çok yakışmış sana. Ay benim kuzenim çok güzel~" dedi Taehyung'u iltifatlara boğarak.
O sırada kapı çalındı ve "Gir?" dedi ikili. Kapıyı açan Yeonjun "Abi-" cümlesini tamamlayamadan abisini gördüğünde o da Jimin gibi bir ıslık çalmış ve "Abi sen neden bu kadar güzelsin?" diye sordu.
"Bence modellik sana çook yakışır abi bunu aklının bir kenarına koy." dedi.
"Tamam tamam." dedi Taehyung Yeonjun'un bu sözünü geçiştirerek "Sen ne için gelmiştin?"
"Şey bir arkadaşımla buluşacağız da o yüzden izin alacaktım." dedi Taehyung bir kaşını kaldırarak "Kim o 'arkadaş' Jun?" diye sordu.
Yeonjun ise hemen "Taehyun! Taehyun'la buluşacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Alpha
Fanfiction"Seni seviyorum; bana, bize bir şans ver." "Bize bir şans veriyorum." ->Fluff [Tamamlandı]