Sezon finali sayacı: son 1 :')
·
·
·
·
Yaz tatilininden sonra"Soobin gitmesen olmaz mı?" dedi Yeonjun, sevgilisinin boynuna sarılmış ve ağlayarak. Gitmesini istemiyordu Soobin'in, çok uzağa gidiyordu..
"Üzgünüm Juny, ama söz her zaman seni arayacağım tamam mı? Her hafta sonu konuşacağız.."
Yeonjun, sarılmayı sonlandırmış ve cebinden bir şey çıkarmıştı. "Hatırlıyor musun? Arkadaş iken bunu çok istiyordun ve ben sana vermiyordum.."
Soobin gülerek bakmıştı sevgilisine "Hatırlıyorum.."
"Benden bir hatıra.."
Yeonjun, Soobin'in sol elini almış ve bilekliği geçirmişti elinden, "Eğer beni özlersen hep bu bilekliğe bak, her zaman senin yanında olduğumun bir işareti olsun."
"O zaman sende bunu al."
Soobin, boynunda olan kolyeyi çıkarmış ve Yeonjunun boynuna takmıştı "Bu da benim hep senin yanında olduğumun bir işareti olsun."
"Asla çıkarmayacağım.."
"Asla çıkarmayacağım.."
"Seni seviyorum küçüğüm.."
"Seni seviyorum tavşanım.."
"Hey! Hani bizde burdayız, burda dramaya yer yok."
"Biri drama mı dedi! Bensiz drama mı yapıyorsunuz, hii inanamıyorum.. Backstabbberler sizi!"
"Hyunjin tamam sus."
"Asıl sen sus be! Yongbok."
"O ne be?!"
"Lakabın." dedi Hyunjin uzun siyah saçlarını savurarak, Felix ise 'bu ne diyor' bakışı atıyordu ötekiler ise ikiliye gülüyordu.
Jungwon, Soobin'e sarılmış ve "Sen olmadan nasıl bir yıl geçireceğiz?" diye sormuştu Soobin ise gıcık bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Alpha
Fanfiction"Seni seviyorum; bana, bize bir şans ver." "Bize bir şans veriyorum." ->Fluff [Tamamlandı]