2.25|Final

404 17 21
                                    

2.sezon
25.bölüm |Final
------------
1 yıl sonra
Taehyung

"Yah! Jeon Jungkook, o defter bana lazım!"

"Benimle ilgilenmeye başladığında vereceğim dedim ya bebeğim!"

Asla aklıma vizelerime çalışırken defterimi alan ve kaçan sevgilimi kovalayacağım gelmezdi.

Sahi, böyle bir şeyin olacağını söyleseydiniz de..yüksek ihtimal güler geçerdim. Lakin, şuan o durumdaydım.

"Jungkook! Vizelerim için lazım o defter..lütfen sevgilim.."

Bu taktiğimde işe yaramazsa artık yapacağım hiç bir şey kalmamış olacaktı.

Sınavlar yüzünden aynı evde yaşasak bile birbirimizle ilgilenemiyorduk, birimizin bunu yapacağından emindim ve Jungkook da bu tahminimi suya düşürmemişti.

Bir apartman dairesi tutmuştuk,üniversiteye yakındı da, 3 katlı bir apartmanın ikinci katında, beyazlar ve açık yeşilin ağırlıktaydı minik dairemizde.

Bizzat ben dekore etmiştim, ne yapabilirim ki çok tatlı duruyorlardı.

"Bir şartla."

Ellerimi birbirlerine kavuşturarak sormuştum, "Şartınız nedir Bay Kaçak?"

"Yanağıma bir öpücük." demişti yanağını çevirip, parmağıyla orayı patpatlamıştı. Gülerek gitmiş, başını çevirmemesi için tutmuş ve yanağına bir kaç tane küçük öpücük bırakmıştım.

Defterimi de alarak uzaklaştığımda dudaklarını büzmüş bir Jungkook vardı karşımda, "Özür dilerim bebeğim ama bunlara çalışmam lazım.."

"Biliyorum bir tanem, hemen geçmesini de istiyorum ya zaten.."

"..sana çalışmanda kolaylıklar diliyorum! İstediğin bir şey var mı?"

Parmağı mı dudağıma koyarak düşünüyor gibi yapmış ve "Sen, ben, balkon ve sevdiğimiz atıştırmalıklar!" demiştim en sonunda.

Jungkook, dedilerim karşısında gülümsemiş ve "Hemen geliyor efendim!" demiş ve kısa bir şekilde eğilmişti.

"Ne sonim, diyen Hyunjin'e benzedin şuanda, Kook."

Dediğim şeyle gülmüş ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu, "Ben hazırlamaya başlayayım sende o sırada işlerini kolayla."

"Tamam, erken biterse yardıma gelirim o zaman?"

"İstediğin zaman."

O anın mutlukuğuyla çakışma odasına tabiri caizse zıplayarak gitmiştim. Günün en sevdiğimiz zamanıydı bu.

·
·
·

"Ve sonunda!"

Rahat bit nefes almış ve geriye yaslanmış; derin bir nefes çekmiş ve gözlerimi kapatmıştım.

Aklıma gelenle hızla yerimden kalkmış ve koşar afımlarla balkona doğru yol aldım, telefonuma gelen mesajlarla oflamış ve bakmıştım.

Atacak zamanı bulmuşlardı ya.

Nado Molla pt2

Gerzek1
hangi hayırsız beni gerzek1 diye kayıtladı

Gerzek2
ve beni de gerzek2 diye

Chaewon💸
:*
kıyamam kıyamisu

Jennifer✌️
Chaewon-ah
bi gelsene

Chaewon💸
geldimm

Black Alpha Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin