"Hyung..Momo hyung neden bana öyle bakıyor..?" diye gülüşünün ardından fısıldadı Soobin, Jungkook ise aynı şekilde "Bilsem işte.. bilmiyorum ki.."
Momo ise kuzenlerine onları yemek istiyormuş gibi bakıyordu.
Çünkü tanrı aşkına kuzenleri çok tatlıydı!
"Noona..bir şey mi oldu?"
Soobin'in sorusu üzerine Momo ise iki kuzenini de oturtup sorgulamaya başlamıştı.
"Sevgiliniz mi var?! Neden benim şimdi haberim oluyor?!"
"Noona, benim daha yeni oldu, Soobin'in ise daha önceden vardı."
Jungkook'un cevabı üzerine Soobin gözlerini kocaman açarak hyung'una bakmaya başlamıştı, 'ne diyorsun sen?' bakışlarını da unutmamalıyız tabi ki.
O sırada ikilinin kurtarıcısı içeri giren Niki olmuştu tatlı tatlı koşarak Soobin hyung'unun arkasına geçmişti, Niki, Jay'in öpücüklerinden kaçmak isterken Momo'nun sarılmasına, yanaklarının ısırılmasına ve öpücüklere maruz kalacağını bilmiyordu.
"Anam! İsmin ne senin?!" Momo'nun heyecanlı sesi duyulunca Niki siyah kabarık saçlarını arkaya doğru eliyle tarayarak hafifçe eğilmiş ve "Riki ama Niki'yi kullanıyorum." demişti.
"İsmi de kendisi gibi tatlı yerim ben bunu~!"
Momo eliyle Niki'ye yanına gelmesini işaret etmişti, Niki ise anlamayarak gitmişti ama gittiğine hatta bu odaya girmesine bile pişman olmuştu.
Jay'in öpücüklerine bile razıydı şuan.
'Lütfen gel Jay..'
O sırada içeri giren Jay ise korkmuş gibi duruyordu, "Jungkook hyung, şey geldi, o geldi."
Jungkook, Jay'in dediğini anlamıştı ama neden gelmişti ki?
"Geliyorum. Dışarda beklesin."
İçeride ki kişiler -Jay ve Jungkook hariç- ne olduğunu anlamamışlardı, kim gelmişti? Jungkook neden dışarda beklesin demişti?
·
·
·"Neden burdasın?"
"Kook! Neden burda olabilirim sence? Seni özledim~"
"Yanlız hatırlatırım biz sadece arkadaşız daha doğrusu arkadaştık. Sevgili bile değiliz sen kendi kendine gelin güvey olmuştun."
"Ah, hadi amaa!"
"Öyle yapma."
"Neden? Hoşuna mı gidiyor yoksa?"
"Hayır, habeş maymununa benziyorsun öyle yapınca." Jungkook'un ifadesiz yüzüyle konuşunca onları gizlice izleyen Momo, Soobin, Jay ve Niki dörtlüsü gülmemek için çok zor duruyorlardı.
Melodi ise yüzünü başka yere çevirmişti, "Sevgilin olmuş duyduğuma göre, doğru mu?"
"Evet, doğru. Kendisini çok severim hatta."
"O seni kullanıyor."
"Kanıt?"
"Bulacağım ama inan bana, o seni kullanıyor Kook."
"Tabii efendim."
Melodi ise sinirlenmişti.
Jungkook onu ciddiye bile almıyordu, gösterecekti ona o Taehyung denen çocuk onu kullanıyordu.
Eğer kanıtlayabilirse Jungkook ondan ayrılırdı belki bir şansı olabilirdi, 'Eğer ayrılırlarsa başka biri ile de olabilir ama benle de olabilir böyle bir ihtimal de var.. umarım öyle olur!' diye düşünmüştü Melodi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Alpha
Fanfiction"Seni seviyorum; bana, bize bir şans ver." "Bize bir şans veriyorum." ->Fluff [Tamamlandı]