2.Sezon
24.bölüm
-------------"Ya amına koyayım o çocuğa güvenmiyorum!"
Jisung -daha Daniel gelmeden önce ki grup konuşmasında- o çocuğa neden böyle davrandığı konusu açılınca konuşmasına başlamıştı.
Minho ise "Ne yalan söyleyeyim, bende bir gariplik hissediyorum çocukta. Çok garip bakıyor piç."
Eunwoo ise "Bazen bir yere dalıp deli gibi güldüğünü görüyorum ama ne bileyim belki iyi biridir." sessizce ama ötekilerin duyacağı şekilde konuştuğunda Jisung ise eliyle Eunwoo'yu işaret ederek konuştu.
"İşte diyorum size bu çocuk deli deli."
Tam Jay konuşacağı sırada ise kapının çalınması bir olmuştu, Jungkook kalkıp "Daniel'ın gelme olasılığı yüksek o yüzden Jisung sus iki dakika."
Jisung ise sinirle kendini oturduğu yerden geriye attığında "Of peki peki." demişti, 'Piç,' demeyi de unutmamıştı tabii.
Jungkook ise kapı iki de bir çaldığından artık hızlı adımlarla gidip açmıştı kapıyı, Daniel ise elinde bir kutu ile soğuktan titreyerek konuşmuştu "Daha fazla duramayacağım burda.."
Jungkook kenara çekilmişti Daniel'in geçmesi için, Daniel ise hızla içeri geçmişti.
"Dışarısı çok soğuk lan."
"Öyle maalesef, kutuyu şuraya koy da ısın biraz."
·
·
·Şuan herkes masanın etrafında toplanmış ve şişe çevirmece oynuyorlardı.
"Tavşan kafa, doğruluk mu cesaret mi?"
"Doğruluk."
"Tch noldu korktun mu?"
"Korkmadın Daniel atma,"
"Peki peki sen bilirsin."
"Burda bu gruptan atmak istediğin biri var mı?"Daniel'ın sorusuyla herkes Jungkook'a odaklanmıştı, Jungkook ise derin düşüncelere dalmıştı bile.
"Yok..galiba.."
"Emin misin?"
"Eminim."
"Tamam, çevir."
Jungkook'un şişeyi çevirmesi ile herkesin odağını Jungkook'tan çevirmesi bir olmuştu, şişenin kafası Taehyung'a altı ise yine Daniel'a gelmişti.
"Taehyung..doğruluk mu cesaret mi?""Doğruluk."
"Diyelim ki Jungkook seni liseli biriyle aldattı, ne yapardın?"
Taehyung, bunu hiç düşünmemişti. Jungkook'un türünü zaten tarih dersinde öğrenmişlerdi o yüzden sevgilisine her zaman güvenirdi.
"Ona güveniyorum."
Daniel ise 'tch' sesi çıkarıp ona uygun bir baş hareketi yapmıştı, "Hadi ama bu biraz klişeye kaçmadı mı? Jungkook anlatır sana, dün bir liseli ile birlikte olduğunu."
Herkes şaşırmıştı, "Nasıl biriydi?"
Daniel, Yeonjun'u göstererek "Oydu." dedi. Daniel hariç herkes gülmeye başlarken, Daniel ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Neden Yeonjun'u gösterdiğinde herkes gülmüştü?
"İlk olarak o benim kardeşim ve sevgilisi var zaten, ikinci olarak ise siyah alfalar partnerlerine çok sadık kurtlardır."
Taehyung tek kaşını hafifçe kaldırıp konuşmasına devam etmişti, "Bunu bildiğini sanıyordum?"
Daniel ise neye bulaştığını daha yeni anlamıştı, "Neye bulaştım lan ben? Melodi senin.." diye düşünmeye çoktan başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Alpha
Fanfiction"Seni seviyorum; bana, bize bir şans ver." "Bize bir şans veriyorum." ->Fluff [Tamamlandı]