Saatimi kontrol ettikten sonra uçağıma doğru yol almaya başladım.
Hayatımda yeni bir maceraya doğru adım atıyordum şu an, bunun için çok heyecanlıydım.Her zamanki prosedürler sonrası uçak koltuğuma yerleşmiştim. Uzun bir yolculuk beni bekliyordu. Los Angeles'tan Bolonya'ya uçuyordum.
Bu arada size kendimden bahsetmedim değil mi?
İsmim Chloe, Chloe Leclerc. 23 yaşında bir hukuk öğrencisiyim. Aslen Monakolu olmama rağmen küçüklüğümden beri hep Amerika'ya gitmek istediğim için üniversiteyi orada okumayı tercih etmiştim.
Haksızlığa tahammülüm yoktur, tam bir adalet aşığı biri olarak bana hukuktan başka yol yoktu, zaten hiç düşünmemiştim.
Üniversite son senemde staj yeri olarak İtalya'yı seçmiştim çünkü abim Charles -evet formula 1 pilotu olan Charles Leclerc- yakın olmamızı istemişti.Bu konuda onu suçlayamam çünkü annemizin kaybından sonra birbirimizden başka kimsemiz kalmamıştı.
Doğal olarak o da yakın olmak istiyordu,bu durumdan pek şikayetçi değilim.
Amerika dışında görmek istediğim belli başlı ülkeler de vardı elbette. İtalya kesinlikle bunlardan biriydi.
Küçükken ailemle İtalya'ya Charles'ı desteklemek amacıyla giderdik ancak çok gezmeye fırsatımız olmazdı. O yarıştan o yarışa koşar, Charles'ın peşinde sürüklenir giderdik. Zaten İtalyanca bildiğimiz için İtalyanlarla anlaşmak bizim için hiçbir zaman bir problem olmamıştı. Ancak şu an İtalya'yı tam anlamıyla keşfetmek istiyordum.
Bu düşüncelere dalmışken hostesin uyarısıyla kendime geldim. Yemek servisi başlamıştı.
Yemeğimi yedikten sonra üzerime gelen uyuşukluk ile kulaklarımı taktım ve uykuya daldım.
_________________________________________
Gözlerimi açtığımda önümdeki ekrandan varış noktasına çok az bir mesafe kaldığını öğrendim. Abimi göreceğim için çok heyecanlıydım. Onunla en son Miami GP'sinde görüşmüştük. O yarışta 2.olmuştu. Bence gayet ideal bir sonuçtu ancak Charles için yeterli değildi. O hep daha fazlasını isteyen başarıya aç birisi olmuştu.Asla başarılarıyla yetinmezdi.
Uçağın yumuşak inişinden sonra kemerlerimi çözdüm ve uçak durduktan sonra el bagajlarımı alıp havalimanına doğru yola koyuldum.
Valizimi aldıktan sonra gergin bir şekilde gözlerimle Charles'ı aramaya koyuldum. O sırada arkamdan birinin adımı seslenmesiyle o tarafa döndüm.
"Hey Chloe!"
Arkama dönmemle abimin boynuna atladım. "Ah seni çok özlemişim Charles."
Abim bana gülümseyerek karşılık verdi. "Ben de seni özledim baş belası. Yolculuk nasıldı?"
"Uzun ve yorucuydu."
"Sana bir oda ayarladım bugün bol bol dinlenebilirsin." dediğinde ona gülümsedim.
Elimdeki çantaları aldı ve Charles'ın evine doğru yola koyulduk.
2 HAFTA SONRA
Abimin aşağıdan bana seslenmesiyle son bir kez daha aynadan kendime baktım.
"Chloe çabuk olur musun, senin yüzünden uçağı kaçıracağız."
"Tamam abicimm geliyorum hemen."
Son kez eşyalarımı kontrol ettim. Çantamı da yanıma aldıktan sonra kombinim tamamlanmıştı.
Bu da kombinim :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Bahset || Carlos Sainz
Fanfictionİlk Carlos Sainz kurgusudur. Chloe Leclerc Charles Leclercin kardeşi ve aynı zamanda hukuk stajyeridir.Abisinin takım arkadaşı olan Carlos Sainz ile tanışması ile hayatı değişir...