9. bölüm

387 23 76
                                    

!yazar notu!

öncelikle herkese selam

bölümler arası çok uzun süre geçiyor farkındayım ancak bir yazarımız üniversitede diğeri de sınava hazırlandığı için ikimizin takvimi de oldukça yoğun ve yazmaya fırsat bulamıyoruz pek. f1'i de uzun süredir izleyemedik bu sebepten ötürü. carlosumun melbourne gp'yi kazanmasına çok sevindim. ferrari verdiği karardan pişman olacak gibi gözüküyor. umarım gelecek sezon için hakkında en iyisi olur.🤍

normalde hikayemiz gerçek zamanla çok olmasa da bağlantılı bir şekilde gidiyordu ancak verdiğimiz aradan ötürü bu pek mümkün olmayacak gibi bu nedenle gidişatı kendi kafama göre uyduracağım, ek olarak kendim ekleyeceğim olaylar olacak. tabii ki carlos'un ferrariden ayrılmasını işleyeceğim ama ileriki bölümlerde.
umarım kafanızda soru işaretleri kalmaz ve keyifle okudğunuz bir bölüm olur. biraz arayı toparlama bölümü gibi olacağından kısa olacak.

buraya kadar okuduysanız hepinize teşekkür ederim keyifli okumalar. 🤍

Charles'ın beni Carlos'la gördüğü günden beri ikisiyle de konuşmuyordum. Çünkü Charles her zamanki gibi beni dinlemeden yargılamış, Carlos ise benim ona ilgim olduğunu bildiğini ancak kendisinin aynı duyguları beslemediğini söyleyerek kalbimi tam orta yerinden kırmıştı.

İtalya'da durmamın daha fazla anlamı olmayacağını fark ederek Amerika'ya dönmüştüm. En başında İtalya'ya gelerek aptallık etmiştim zaten.

Telefonumu da değiştirmiş, kimsenin bana ulaşamamasını sağlamıştım. Charles'ın bile. Beni madem o kadar umursuyordu, bunları kalbimi kırmadan önce düşünecekti.

Amerika'da özel bir şirketin stajyer avukatlık pozisyonuna kabul almıştım. Bir süre kariyerime odaklanmak kalp kırıklığıma iyi gelecekti, en azından böyle olmasını umuyordum.

2 Ay Sonra

Hayatım tekrardan eski düzenine dönmüştü. İşimi severek yapıyordum, oldukça iyi arkadaş grubum vardı. Hatta son zamanlarda yeni birileriyle takılmaya başlamıştım. Hiç biri ciddi ilişkiler değildi ancak hoş vakit geçirdiğimi inkar edemezdim. Özellikle Travis ile oldukça iyi anlaşıyorduk.

(Travis Scott burada herhangi bir adam ünlü falan değil elli saat karakter oluşturmaya üşendim. Okumaya devam edebilirsiniz.)

Bana karşı çok kibar davranıyordu, oldukça centilmen biriydi. Ondan hoşlanmadım desem bu düpedüz bir yalan olurdu.

Dün akşam gittiğimiz partide oldukça yakınlaşmıştık, ileri gitmesini istemediğimi söylediğimde ise durmuştu. Henüz böyle şeyler istemiyordum.

Galerimde gezinirken dün arkadaşlarımızın çektiği fotolardan birine gözüm takıldı. Oldukça iyi görünüyorduk. Travis'e de sorarak fotoyu paylaşmaya karar vermiştim. Instagramımda uzun süredir birşeyler paylaşmıyordum hem, bu post aktifliğim için iyi olacaktı.

chloeleclerc bir gönderi paylaştı.

chloeleclerc bir gönderi paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşktan Bahset || Carlos SainzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin