Milo pov
Mijn hart klopt in mijn keel. Mijn hoofd schreeuwt dat ik hier weg moet, en mijn hart schreeuwt dat ik hier moet blijven staan. 'Ik haat je' fluistert Matthy en dan drukt hij zijn lippen ruig op die van mij. Even ben ik opnieuw in shock, maar dan zoen ik terug. Matthys handen verplaatsen zich opnieuw overal over mijn lichaam, en deze keer vinden ze de onderkant van mijn shirt. Ze glijden onder mijn shirt. Mijn handen raken nu ook zijn lichaam aan. Matthy trekt zijn shirt uit en ik bewonder zijn lichaam. Ik weet dat hij knap is, maar zo van heel dichtbij is toch wel weer anders. Mijn handen glijden over zijn borstkas. Matthy's handen glijden uit mijn shirt naar mijn broek. Zijn lippen zoenen ondertussen mijn nek wanneer hij mijn broek los maakt en omlaag laat glijden. Ik kreun zacht. 'Stil' sist hij. Ik probeer mijn kreunen in te houden door op mijn lip te bijten.
Zijn hand glijdt in mijn boxer en ik voel zijn duimen langs mijn liezen gaan. Ik ben ondertussen al aardig stijf geworden door alle aanrakingen. Matthy trekt zijn eigen broek ook uit en tilt mij op. Zijn lippen verlaten mijn nek amper terwijl hij me op Rob zijn bed legt. Ik lig op mijn rug. Ik trekt mijn shirt uit en Matthy kust mijn borstkas. Ik kijk omlaag en zie een enorme bult in zijn boxer. Ik bijt harder op mijn lip als ik denk wat hij daar allemaal mee kan doen. Matthy trekt zijn eigen boxer uit en mijn ogen blijven plakken op de enorme lengte. 'Stop met staren sukkel' grijnst Matthy. Ik kijk weg. Ik voel zijn vingers in mijn boxer haken en de stof snel van mijn benen afglijden.
Ik voel zijn ogen op me branden en me van top tot teen bekijken terwijl hij zich af begint te trekken. Ik kijk hem aan. Zijn ogen staan donker, hongerig, lustig. Op dit moment verlang ik alleen nog maar naar hem. Ik wil weten wat hij met me doet. Ik sluit mijn ogen even en hoor ondertussen plastic kraken. Matthy schuift een condoom om en kijkt me aan terwijl hij zijn lippen likt. Hij zet zijn dop tegen mijn opening. Ik kreun opnieuw zacht. Matthy kijkt me aan, zijn ogen staan enigszins vragend. 'Zeg me wat je wil' zegt hij zwaar. 'Fuck, neuk me gewoon Matthyas' fluister ik. 'Hou je bek sukkel, ik heb nooit gezegd dat je me zo mag noemen' zegt Matthy boos. Ik grijns.
Die grijns duurt niet lang want Matthy duwt zichzelf naar binnen. Ik kreun luidt en hoor Matthy zwaar ademen. Zijn lippen zet hij opnieuw in mijn nek en ik voel hem dit keer zuigen. Zijn hand glijdt om mijn stijve en langzaam trekt hij me in het zelfde tempo af. 'Vieze slet, kreun voor me dan' fluistert hij, waardoor een hoge kreun mijn mond verlaat. Hij grijnst en hijgt in mijn oor. 'Fucking hell Matthy-' kreun ik. Matthy zegt niets en zet zijn handelingen voort. Hij hijgt steeds dieper en na even verlaat ook een kreun zijn mond. Ik sla mijn armen en benen om zijn bezweette lichaam. Op een regelmatig tempo stoot hij zichzelf in me. Ik voel mijn hoogtepunt opbouwen en zijn zware gehijg werkt daar voor een deel aan mee. 'Hm- Milo ik-' de woorden verlaten zijn mond waarna ik hem voel klaarkomen. Luidt kreun ik wanneer hij nog even door trekt tot ik ook klaarkom over zijn hand. Hij grijpt mijn shirt vast en veegt zijn hand af waarna hij naast mij op bed neer ploft en uithijgt. Ik pak zijn hand vast maar hij duwt me weg en springt van bed af. Hij grijpt zijn kleren bij elkaar en loopt de kamer uit. Verbaast blijf ik liggen terwijl ik weer op adem kom.
JE LEEST
Omdat je niet van mij bent
Fanfiction(Dit boek is Geschreven in 1 dag) "Koen gaat aan de andere kant naast Rob zitten, met een bord in zijn handen. Raoul zet zijn eigen bord bij de stoel. Ik kijk even naar de lege plek naast me en kijk dan door de kamer heen. We missen nu nog een ieman...