Milo pov
Ik draai volledig in gedachten rondjes op Rob zijn bureaustoel. De gedachte over vanmiddag gaat niet meer uit mijn hoofd. Steeds blijf ik maar deken aan hoe Matthy me aankeek, hoe hij me aanraakte, hoe hij tegen me praatte. 'Milo, Hallo? Ben je nog wakker?' Hoor ik Rob ineens. 'Huh wat?' Vraag ik. Rob kijkt me vaag aan. 'Ik roep al fucking 5 keer je naam' zegt hij. 'Oh het spijt me Rob, ik ben gewoon een beetje moe' zeg ik. 'Hmm, Volgensmij is dat het niet' zegt Robbie bedenkelijk. Ik kijk hem strak aan. 'Vertel me wat er echt is Milo' zegt hij streng.
Ik slik. Ik wil Robbie absoluut niet vertellen dat ik vanmiddag door zijn beste vriend ben geneukt. Dat zou hem breken. 'Er is echt niks Rob, ik ben gewoon moe van het leren enzo' zeg ik. Rob staat op. 'Lieg niet tegen me Milo, ik weet alles allang' zegt hij. Ik schrik. 'H-hoe bedoel je? W-waar heb je het over?' Vraag ik stamelend. 'Dat weet je best' zegt Robbie en hij houdt tussen zijn vingers een gebruikte condoom. Mijn adem stokt in mijn keel en ik durf niet te bewegen. 'Ik wilde je nog de kans geven om het zelf te vertellen, maar dat durf je blijkbaar niet' zegt hij. 'En ergens had ik het nog verwacht ook' zegt hij dan en hij gaat terug op bed zitten. Zijn stem klinkt veel te kalm.
Bang kijk ik hem aan.'Hoezo, aan zien komen?' Zeg ik zacht. 'Gewoon, ik heb gezien hoe hij naar je kijkt' zegt Rob een beetje geïrriteerd. 'Wie?' Robbie kijkt me zuchtend aan. 'Fucking Matthy natuurlijk, met wie heb je anders geneukt' zegt Rob dan op boze toon. 'Leg me het uit Milo, leg me alles uit want ik snap het niet' zegt Rob. 'I-ik ook niet' zeg ik piepend. 'Matthy haat me, dat is alles wat ik weet, Matthy haat me niet normaal erg, maar de laatste tijd doet hij raar, het ene moment is hij door me geïrriteerd, en dan ineens doet hij alsof hij geïnteresseerd is in mij. En ik ga daar nog in mee ook.' Jammer ik een beetje alsof ik hier het slachtoffer ben. Gister nacht kwam ik hem perongeluk tegen in de keuken' zeg ik, zonder er te vertellen dat ik eigenlijk hem opzocht. 'En eerst was hij heel boos en toen ineens zoe-' even stop ik. 'Toen ineens...' herhaalt Rob me ongeduldig. 'Hij zoende me rob, en vandaag... kwam hij hier ineens boos binnen, duwde me tegen de muur en begon me uit te kleden en...' ik zucht even en staat omlaag. 'Het ergste is nog dat ik het stiekem wilde, ik verlangde naar hem. Hij geeft me niks van liefde, maar ookal wil ik het niet, ik word door hem aangetrokken.... Ik wilde je het niet vertellen omdat ik dat hem niet waard vind, en omdat ik je dan heel erg zou kwetsen, en ik wil dat niet want ik hou van je Rob' ratel ik door. Rob knikt alleen.
Hij staat op. 'Het is uit Milo, en ik hoef je de komende dagen even niet te zien. Je mag best in dit huis blijven slapen, maar dan moet je maar bij Koen of Raoul of... je nieuwe vriendje ofzo' zegt hij en hij loopt langs me. 'Ma-' begin ik schor. 'Nee, nu even niet Milo' zegt hij en hij loopt de kamer uit.
JE LEEST
Omdat je niet van mij bent
Fanfiction(Dit boek is Geschreven in 1 dag) "Koen gaat aan de andere kant naast Rob zitten, met een bord in zijn handen. Raoul zet zijn eigen bord bij de stoel. Ik kijk even naar de lege plek naast me en kijk dan door de kamer heen. We missen nu nog een ieman...