Hoofdstuk 16

1.3K 50 47
                                    

Milo pov

Ik word wakker met iemand in mijn armen. Langzaam open ik mijn ogen, maar ik zie niet Rob naast me liggen. In plaats daarvan zie ik blonde plukken op het kussen naast me liggen. Matthy draait zich slaperig om. Ik grijns. Hij opent zijn ogen en glimlacht naar me. 'Goedemorgen baby' zegt hij zachtjes. 'Hey' zeg ik en ik hou hem stevig vast. 'Wat is er' vraagt zijn lieve stem aan mij.

Ik schraap mijn keel om iets minder een ochtend stem te hebben, ondanks dat ik weet dat Matthy van mijn ochtend stem houdt. 'Ik droomde dat jij me haatte, en dat ik met Rob had maar ik was vreemd gegaan met jou, ondanks dat je me haatte, want ik had ondanks alles gevoelens voor je' zeg ik en ik kijk hem aan. Matthy kijkt me even verbaast en verward aan, en dan verschijnt er een brede grijns op zijn gezicht.

'Verdomme, als je het zo zegt klinkt het oprecht ook nog als een goed verhaal ook, maar ik ben maar al te blij dat ik niet meer hoef te doen alsof ik je haat, ik voel me veel beter sinds ik eindelijk met jou ben' zegt Matthy met zijn hese ochtendstem. Ik trek hem in een knuffel. 'Ik ook, ondanks ik die eerste keer met jou wel fucking geil vond' zeg ik. Matthy grijnst. 'Ik ben ook wel heel dominant als ik boos ben' zegt hij. 'Weet ik' zeg ik en ik druk met mijn vinger even op zijn neus. 'Gelukkig ervaar ik dat nog wel eens vaker'.

De deur zwaait open. 'Goedemorgen tortelduifjes' klinkt de meest schorre stem van het huis. Robbie komt de kamer in gelopen. 'Goedemorgen Robje' zegt Matthy met een grijnsje. 'Ik heb echt zo goed geslapen op het gevoel van die zieke award die we hebben gewonnen gister, dat ik niet eens een kater heb' zegt Rob grinnikend. 'Ik moet zeggen dat dat bij mij ook wel meevalt, maar met zo'n jongen naast je slaap je altijd goed' zegt Matthy flirterig. Robbie begint te lachen. 'Heeyy hoertjes' klinkt de stem van de enige ginger in dit huis. Koen komt de kamer in gelopen en gaat naast Rob op bed zitten. 'Hoe is het hier?' Zegt hij. 'Met hun wel goed Volgensmij' zegt Robbie die naar ons wijst. 'Mooi, das ook wel eens anders geweest' zegt Koen en hij klapt zijn hand even op matthy's been. Ik en Matthy kijken Koen beide droog aan. Koen begint te lachen. 'Sorry, maar ik blijf het soms bijzonder vinden dat jullie echt van haten naar liefde gingen' zegt Koen. Ik voel vlinders als ik bed me weer eens bedenk dat Matthy echt van mij houdt.

Robbie die ons uiteindelijk vertelde dat Matthy en ik echt bij elkaar hoorden, waarna we het eindelijk officieel maken, onder gejuich van de anderen. Alsof het gister was. Ja, ik ben nu echt gelukkiger dan ooit. Alles is precies zoals het moet zijn. Matthy kijkt me lief aan en geeft me een kus. 'Nou, zullen we vanmiddag iets leuks gaan doen?' Vraag ik dan. 'Ja goed idee dan kunnen wij-' Koen stoot perongeluk Rob zijn hand aan. Waarna de twee elkaar iets te lang met een wazige glimlach aan kijken. Matthy kijken elkaar met grote ogen aan en grijnzen dan. Dat word nog eens wat.

Omdat je niet van mij bent Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu