أشتقتم؟
فيه تعليق جالي برايفت بيقول إيه بقى، *أنتِ مكنتيش قايلة إن بيلي جريئة هي ازاي مبتتكسفش من جونغكوك؟*
بيلي صاحبة جونغكوك من أيام ثانويته، يعني بقالهم فوق الست سبع سنين سوا، أكيد مش هتتكسف منه؟، ومن ثم أنا مبعرفش أسرد أو مش مبعرفش مبفضلش أسرد رواية بطلتها خجولة فـ المشاهد الجريئة، لأني لما باجي أسرد مشهد جنسي مش بهبده أنا بكون متخيلاه بوضع فدماغي وبفضل تكون الست محسسة اللي معاها أنها راغبة فيه وتكون واضحة وصريحة، مش بتخجل، بشمئز.
وحاجه تاني، محدش يتكلم معايا ع الأبديت، لأني مش رُوبوت أنا ليا طاقتي بتنفذ وبتتملي لوحدها بمزاجها، ووقت مببقى حاسه أني عايزه أكتب بكتب، مش حابب الوضع، تقدر تستناني لحد مخلصها وتقرأها كاملة، لأني صدقني خلقي أضيق من خرم ودن حضرتك، فبلاش بقى كومنت حدثي وأتأخرتي، خشو أطمنو بس لو لقتوني غبت لفترة زادت عن الأسبوعين.
هشاركم فيڤ سُونج.
"jackboys"
نيمها اللي يسمعها يقولي.أول مرة أتكلم كتير وحسيت أني زق.
...
غَفت هي وهوَ غفى بعدها بساعتين أو ثلاث بسبب الصداع التي راوده بعدما غفت هي.
ظل للسادسة الصداع يُفتك بدماغه وهوا حتى لا يعلم لما.
ربما بسبب التفكير الزائد ولأنه ظل مستيقظ لفترة طويلة.
ولربما بسبب قلقه على من تنام بحظنه متعبة؟
لأشياء كثيرة، هوا ظن هذا.
مر بعد هذه الليلة خمسة.أيام، الأثنين والثلاثاء والأربعاء والخميس وخلال الخمسةِ أيام هوا فعل أشياءًا كثيرة.
يجلسون بمنزل جونغكوك في غرفته عند التاسعة مساءاً .اليوم الجو بارد قليلًا عكس أمس الجو كان حار، تقلبات الجو بآخر الشتاء كالمعتاد .
ينام هوا عاري الصدر وهي بحمالتِها بحضنِه وشاشة التلفاز الكبيرة أمامهم.
كانو يتنقلون بين القنواتِ والأخرى وفجأة من اللاشيء هي تذكرت خطبة ڤيكندا وإيثان.
أنت تقرأ
𝖢𝖠𝖴𝖲𝖤 𝖨𝖳 𝖩𝖴𝖲𝖳 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦𝗛𝗜𝗣 .
Random- JEON JUNGKOOK - BILLIE CELAC حكَمت عليّ من توقعاتك!، جعلت توقعاتك اللعينة تقودك للإبتعاد عني! ثيابكِ أنتِ تزينيها، أنتِ تعطيها مظهر، ولكنِي سأحبكِ جدًا دون ثياب . +18 STARTED: 2022 ENDED: