-так все закрили тему, попаду куди попаду, сказала ти.
-хаха, сміявся Фред.
-а ти чого смієшся, щас получиш, сказала ти Фреду.
Фред перестав сміятися, і всі інші почали,а ти сиділа і дивилась на всіх, і ось настав день коли ви поїдете в хогвартс, ти вділа ось це:
Твоя зачіска :
Ти виходиш з чимоданом до всіх хто їхав в хогвартс це були :Фред і Джордж, Джині,Рон, і ти.
-Соломія, а що це ти так вирядилась? Спитав Джордж дивлячись на мене.
-ще коротше не було, спитав в мене Фред.
-Джордж я так вирядилась що б кавалера собі найти і не тільки, сказала ти протягуючи йому всої чимодани їх було 2, так Фред була ще коротча тільки от мені в ній не комфортно, но не переживай я її обов'язково вдіну.
Всі дивилися на тебе, Джордж почав сміятися взяв твої чемодани і поклав в багажник, ти сіла сама перша, біля тебе сиділа Джині, потім Фред, перед вами сиділи Рон і Джордж, а вів машину Артур Візлі, ви розмовляли з Джині і вона почала говорити якого хлопця я хочу.
-Соломій, а якого ти собі хлопця хочеш? Спитала вона в мене.
-Джині, головне щоб він міг підержити в любу хвилину, навіть якщо ми посварився, був веселий, смішний, і головне щоб не був карликом, ахах, ти сказала це і ви з нею почали сміятися.
Фред вас слухав і коли почув що ти сказала, почав посміхатися, бо ти описала імено його, він тебе кохав, але розумів що ти його сестра і він боявся що це не взаємно, бо ти завжди говорила що він тобі як брат, друг і тд.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов Попри Заборону..
Mystery / ThrillerЦікава історія💌 Більше нічого не скажу💗🔥 ‼️Закінчено‼️