-і куди ти хотіла підти? Спитав Фред який побіг за тобою.
-в мене уроки, якщо ти не забув, сказал дівчина йому у відповідь.
-у нас урок з вами (Фред і Джордж були на 8 курсі, а ти з Роном і Джині на 7).
-не повезло, сказал дівчина собі підніс.
-ти щось сказалаяспитав Фред який йшов з боку тебе.
-кажу от як повезло, сказала ти ледве не з сарказмом.
-дуже, сказав Фред.
Ви з Фредом йшли мовчки. І до вас пристала Анджеліна.
-Фредді привіт, як справи? Спитала дівчина яка відштовхнула тебе і стала по середині вас.
-Анджеліна, я зараз зайнятий давай пізніше, сказав Фред.
- Фредді давай кудись вечором підемо, сказала Анджеліна.
-не маю бажання, сказав хлопець і відсунув Анджелину і тепер ви йшли з ним як і раніше.
-Фредді! Стала перед вами Анджеліна.
-Анджеліна я сказав не маю бажання, сказав Фред.
-це ти через цю? Я в сто раз неї краще! Почала кричати Анджеліна. На вас була вся увага.
-в неї є ім'я! І ХВАТИТЬ за мною ходити по пятам! Почав кричати Фред на Анджеліну.
-Фредді, що мені зробити щоб ми були разом? Я виправлюсь! Кричала Анджеліна.
-ти все що могла уже зробила, ти могла не бігати за ним, а так вже все) сказал ти з посмішкою на лиці.
-це ти в цьому вина! Коли тебе тут не було ми з Фредом спілкувались і все було добре! Кричала на весь коридор Анджеліна.
-вибач дорогенька.. Але якщо нас з тобою зрівнити то я краща тебе в сто раз)) сказал ти дівчині і фірмовою походкою пішла на урок до професорки Трелони (хто незнає вона веде прорицаня в хогвартсі)
Соломія зайшла з кабінет. Ти там побачила хлопців і дівчат з слізерину. Дівчина на це не звирнула увагу, вона сіла за вільну парту.
Почався урок. До тебе підсів Джордж, ви сиділи розмовляли. І ти навіть дала пару ідей по вреділкам для близнюків. І тут професорка говорить.
-діти сьогодні ми будемо дивитися по кавові гущі ваше майбутнє, сказала вона і магією поставила кожному по чашкі з кави.
-я ж не люблю каву, сказала ти собі під ніс, але все ж ледве випила її.
-так тепер ви повиніти обмінятися з партнером по парті чашками, і сказати що ви там бачите.
Ви з Джорджем помінялися чашками. І професорка підходила до кожного і питала що ви там бачите. Тепер черга дішла до вас.
-і так міс Соломія що ти бачиш в кружкі, спитала професорка.
-я бачу.. Сердце - це до коханя, повітряна куля - це до щастя, і конющина - це до везіня. Сказал ти і по дивилася на Джорджа він сидів з пісмішкою на лиці і одно час в шоці.
-Молодець, все правильно, тепер ви Джордж, скажіть що ви бачите, сказал вона.
-а.. Так я бачу.. Райдугу - це стежка до коханя, крапля - це до сліз.. І розбите
сердце - це до розбитого коханя, ледве проговорив Джордж, ти в це не вірила по цьому не як не відреагувала.-о мені дуже прикро, прошепотіла тобі професорка.
Дівчина замітила як дивився на це все Фред і він мягко кажучи був в шоці. Він дуже переживав за тебе, хлопець боявся що ти можеш щось з собою так зробити. Бо ти завжди якщо розійшлася з хлопцем падала в істерику, в депресію.
Ось урок закінчився, ти збираєшся підти, але тебе зупиняє Фред і Джордж.
-хлопці ви щось хотіли? Спитала ти в них.
-ти так спокійно зараз говориш? Тобі можуть серед розбити! Ми за тебе хвилюємся, сказав Джордж.
-це все брехня, я впевнена що не чкого кохання не має, мені менулих відносин хватить, відповіла ти їм.
-ну хоча б скажи хто це може бути?? Сказав Фред.
-сам подумай, сказал ти і ви бігла з класу.
-ти щось зрозумів? Спитав Фред у Джорджа
-ні, а ты? Спитав Джордж.
-також ні, відповів Фред.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов Попри Заборону..
Mystery / ThrillerЦікава історія💌 Більше нічого не скажу💗🔥 ‼️Закінчено‼️