-ой, я б сказала "ой я не буду вам заважати" але потім розумію що ви бріт і сестра, сказала Ліза яка пішла вас шукати.
Ти задумалась над словами "брат і сестра" ці слова тобі стали такими незрозумілими, ти почала перелічувати кожного брата з своєї сім'ї (Джинні ти не перерілувала бо вона дівчина) от.. Ты подумала про Фреда і розуміла що ви разом не можете бути бо ви "брат і сестра" хоча це було не зовсім так.
-еее.. Ти чого задумалась? Спитав Рон.
-а.. Да.. Все нормально, сказала ти.
-тоді ходімте в гостину бо не встигнемо до відбію, сказала Ліза вам.
-погнали, викрикнули ви з Роном, ви посміятися і пішли в гостину.
Ось ви заходите до гостиной і до тебе підбігають 3 дівчини і 1 хлопець
-Привіт, я Олівер Вуд, ми про тебе багато чули від близнюків, це Лаванда, Полумна, Анжеліка, сказав хлопець.-Привіт, ну це на рижих-чижих схоже, сказала ти і Ліза з Роном засмілися за тим і всі другі, а близнюки стояли, а потім підійшли до вас.
-так, так посміятися і хватить! Вкрикнув Джордж на всю гостину.
-а ти ларіска БІЖИ, сказав він і побіг по мене я побігла до Гаррі який стояв не делако від нас.
-Гаррі рятую!! Вскрикнула ти за його спиной.
-відійди! Сказав Фред і побіг за спину хлопця, і там ми бігали хвилин 5 поки Гаррі не відійшов і Фред не закинув мене з плече (перед цим він надів свою кофту вона мені була поколіна).
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов Попри Заборону..
Mystery / ThrillerЦікава історія💌 Більше нічого не скажу💗🔥 ‼️Закінчено‼️