9 Частина

35 5 0
                                    

Ти швидко забігла до вашої з дівчатами кімнату, взявши піжаму пішла до ваної кімнати, коли ти вже вийшла на кроватях сиділи дівчата.

-о ну що як це поцілувати свого  брата, спитала Ліза в тебе, ледве не сміючись.

-поцілувати? Так це всього лиш  в щоку, сказала ти дівчатам викладаючи речі з твоєї сумки.

-ой ти вибігла вся червона це всі замітили, сказала Джинні

-так закрили тему, на мене так Лаванда дивилася наче зараз вб'є, сказала ти сидючи на своїй кроваті.

-а ти незнаєш, вона закохана в Фреда, сказала Ліза, Джині її вдарила в локоть, та лише пискнула.

-любить? Ну тобто вони не зустрічаються!? Спитала ти ледве не не падаючи з ліжка.

-ні, але зная Лаванду вона і вбити готова за Фреда, по цьому будь обережна, сказала Джинні.

-добре, дякую за інфу, сказала ти лягаючи вже спати.

-ти так рано лягаєш спати? Спитала Ліза в тебе.

-ну так завтра в мене багато справ, тому краще зараз чим під ранок, сказала ти дівчині.

-ну добре, на добраніч, сказала Ліза.

-і вам дівчат, сказала ти лижачи на кроваті.

-і нам пора, сказала Джинні, і пішла в вану.

**************************
Дівчина прокинулась і побачила на тумбочкі букет ромашків, ти подумала це для когось з  дівчат, але ті тобі сказали що це для тебе Фред приніс.

Ти дуже любила ромашки, польові квіти, бузок, але ти нікому не говорила що їх любиш, по цьому ти швидко вибрала що вдіти :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ти дуже любила ромашки, польові квіти, бузок, але ти нікому не говорила що їх любиш, по цьому ти швидко вибрала що вдіти :

Ти дуже любила ромашки, польові квіти, бузок, але ти нікому не говорила що їх любиш, по цьому ти швидко вибрала що вдіти :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І ви з дівчатами пішли в головний зал, вони дуже були голодні говорили що зараз кабана їздять. А ти взагалі не хотіла їсти, ти думала тільки про Фреда..

Ти собі сидиш думаєш і тут до тебе хтось сів з однієї і другої сторони. Ти боковим зором подивилась і побачила дві ріжи макушки.

-принцеска, а чому ми неїмо? Спитав Джордж, який запихував їжо як білка горішки.

-а..да..не хочеться, ледве зв'язала ти.

-принцеса, так не піде , сказав Фред і взявши твою тарілок поклав тіди два тости, омлет і налив апельсинового соку.

-але.. Я нехочу їсти, сказала ти дивлячись на хлопця.

-поки незїси з стола не вийдеш, сказав Фред який уже розмовляв з Гаррі.

Соломія не охотно взяла вилку і почала їсти, Фред приглядував чи вона їсть чині, і так вона ледве доївши встала зі стола і пішла до виходу. Тільки вона хотіла відкрити двері як перед нею зявився Фред.

-ну і куди зібралася? Спитав він нахилившись до тебе.

-на урок іду, сказала ти Фреду.

-без мене? Спитав він насупивши брови.

-ти розмовляв з Гаррі, по цьому я і пішла, сказала ти і пішла на урок.

Любов Попри Заборону.. Where stories live. Discover now