1. HİKAYE
Beş koca ayın ardından adam gitti, kadın kaldı. Giden adamdı, kalan da kadındı. Kadın adamın arkasından yas tuttu. Adamsa tamamen silip gitti. Kadın seneler sonra toparlandı ve hayata gülümseyerek bakmaya başladı. Adamsa eskiyi özledi. Geriye baktı ve kadını gördü. Kadın umutlarla doldu ve yeni bir adama kendini hazır etti. Adam geçmişindeki kadını aradı, mesaj attı ve karşısına çıktı. Seneler geçmesine rağmen kadının hep yerinde saydığını kendisinin ise bir düzine ilişkisi olduğunu görünce utandı ve kendine kızdı.
Kadın, adam geldi diye şaşırdı. Ne yapacağını bilemedi ve yerinde öylece kalakaldı. Adam yeni bir adam gibi davranmadı, hiç gitmemiş gibi davrandı. Kadın anlam veremedi. Adam, kadına çanta da keklik gözüyle baktı. Kadınsa bu adamın ona yaptıklarını asla unutamamıştı. İyiliği kalbindeydi ama kalbinde bu adam için yer yoktu. Adam kadını yemeğe çıkarmak istedi, kadın reddetti ve adamla bir daha görüşmeyeceğini söyledi. Adam şaşırdı ve yanlış anladığını düşündü. Senelerdir biten ilişkinin yasını tutan kadın bunu söylemez diye düşündü. Kadınsa amaçladığı gibi hayata gülücüklerle bakmaya devam etti. Adamı görmezden geldi ve hayatına yeni birisini davet etmeye hazır olduğunu kanıtladı.
Giden adam kadını kıskandı, olmayan adamları ve onlara verecekleri için sinirlendi. Kendisinin yediği haltları unuttu ve kadını fahişe olarak damgaladı. Üstüne yürüdü ve tehdit etti. Kadın polise gitti ve herşeyi anlattı. Adam uzaklaştırma cezası aldı ama bunu umursamadı. Gücünü kullandı ve herkesin kendi lehine davranmasını sağladı.
Kadın tekrar mutsuz oldu ve senelerdir kendini yıprattığını yeniden anladı. Adam kadını kendine bağlamak için gücünü kullandı ve onu kendisine mecbur etti. Kadın kaçtı ve kız kardeşine sığındı. Kardeşi ona kucak açtı ve burda rahat edeceğini söyledi. Gerçekte adam buraya da geldi ve kız kardeşini tehdit ederek kızla görüşebilecek ortamı hazırladı.
Kadın, adamı geçmişine rağmen kabul etti. Adam, kadını elinden tutup tekrar diğer şehre götürdü. Birlikte aynı ev de yaşmaya başladılar. Adam kadının üzgün ve hayata kırgın olduğunu farketmedi. Kadın üzerinde tüm hakkını kullanarak yine hakimiyetini sağladı. Kadın sustu ve adamın tavırlarını yine sineye çekti.
Çok geçmeden kadın hamile kaldı. Kadın onun çocuğunu istemese de anne olmak adına sevinçliydi. Adam da baba olmaya ısınmıştı ve evlenmeye niyetlendiler. Kadın güzel bir gelinlik giydi, adam harika bir takım elbise giyerek evlendiler. Bebek doğdu ve adını, adamın adı olarak koydular. Çocuk büyürken annesinin ve babasının geçmişinden habersizdi. On sekiz yaşına geldiğinde o da bir kızla aşk yaşamaya başladı. Kız onu mutlu ediyordu. Yakındılar, çok yakın ve mutluydular. Kadın ve adam çocukları için mutluydu ama çocukları kızdan ayrıldı ve hayatını yaşamak için yurt dışına gitti. Kız çok üzüldü ve üzgünlüğünü kadına açtı. Kadın, oğluna kızdı. Adamla yaşadıklarının aynısının kızında yaşamasını istemedi, kıza hayatına çok beklemeden yeni birini almasını söyledi. Kız, kadının dediğine uydu ve evlendi. Mutluydu ve huzurluydu. Kocasıyla çocukları oldu ve kadınla görüşmeye devam etti. Kadının oğlu geri döndü, on sekiz yaşındaki ilişkisinin tekrar başlamasına karar verdi. Bilmediği ise eski sevgilisinin artık bir ailesi olduğuydu. Bunu öğrenince hayatta fazla kalmamaya karar verdi ve intihar etti. Adam ve kadın oğullarına üzüldü, kadın kendini suçladı ve adam da kendini...
Kız olanlardan habersiz hak ettiği hayatı yaşadı. Kadın ve adam sessizce yaşamaya devam etti. Oğlansa bırakıp gitmenin ve geriye bakmanın cezasını canını vererek ödedi. Son...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA DAİR KISACIK HİKAYELER by sealater
RomanceKISA AŞK HİKAYELERİ, BAZEN BİTİRİŞLER BAZEN DE BİTİŞLER... iyi okumalar.