Liniștea din jur, vuietul vântului ce le lovea corpurile lipite, cântecul greierilor dădeau o atmosfera relaxanta și romantica.
Jungkook ii apropiase mai mult chipul de al sau in timp ce buzele ii devorau pe ale blondului. Palma sa era strânsă in firele deschise, forțându-l sa isi încline mai mult capul in sus. Nu putea sa se oprească, buzele cărnoase și moi ii dădeau o energie nemaivăzută.
Își plimba fără rușine mâna pe spatele sau ajungând ca un șarpe, lent și precis pana pe fundul bombat al blondului infingandusi unghiile in carnea moale, provocându-i îngerului din brațele sale un geamăt înfundat. Nu avea controlul asupra trupului sau, vroia mai mult, vroia sa cunoască fiecare centimetru din pielea neteda și fina, vroia sa guste fiecare parte sa lase semne vișinii, sa îl marcheze ca pe proprietatea lui.
Și știa ca nu mai rămăsese mult pana își pierdea controlul, dacă nu se oprea cine stie cum vor ajunge chiar in mașina.
Lipsa de aer la fortat sa rupa sărutul, amandoi respirând cu greu aerul privindu-se adânc in ochi. Taehyung avea nuanțe de roșu aprins in obraji ne venindui sa creadă ca tocmai a fost sărutat de persoana pe care in toate acele zile se gândea la el. Mâinele le avea încă lipite de piept ca pe un sprijin in timp ce piciorul sau drept era pus intre coapsele brunetului, pentru a fi mai aproape de el.
Sclipirea din ochii la adus intr-o univers înstelat. Se priveau de parca duceau o lupta pentru a câștiga iar Taehyung ne avand timp sa reacționeze a fost trezit din nou cu buzele pe ale sale, din nou dând naștere unui sărut umed și dezordonat.
A lăsat un geamăt când mâna brunetului se infipse pe ceafă tragandu-l și mai aproape. Aroma de tutun cu menta ii făcea capul sa ameteasca, in timp ce limba sa cutreierea fiecare coltisor din interiorul gurii.
Dacă continuau asa era sigur ca picioarele o sa cedeze in câteva secunde. Corpul sau era plin de fiori ce se mișcau de jos in sus, iar fluturii din stomac pus și simplu se zabateau pentru a ieși.
"Buzele tale sunt atât de moi" blondul își ascunse privirea știind ca roșise puternic.
Nu era încă familiarizat cu aceste complimente, niciodată nu a simntit aceste emoții ce ii dădeau capul in nori. Adevărat sarutase multe persoane dar era prima data cand chiar simntise ceva.
Jeongguk zambise in coltul buzei, plimbându-și lent mâna pe obrazul roșu al blondului forțându-l sa își ridice privirea pe el.
"Ești frumos Tae, permite-mi sa te duc undeva"
"Ugh" nici nu a avut șansa sa zică ceva ca fusese tras pana in mașina, așezându-se pe locul pasagerului, iar brunetul se grăbi sa intre și el pornind motorul.
Drumul era liniștit, nimeni nu spunea nimic, doar motorul ce se auzea după fiecare schimbare a vitezei. Jeongguk privea înainte concentrat, iar Taehyung avea ochii lipiți de geam admirând frumoasele clădiri, la fel și parcul ce apăruse după ele.
Simntea cum emoțiile ii intra in obraji, nerăbdător sa vadă locul unde îl va duce.
Numărând minutele Taehyung își ridicase privirea spre brunet cand mașina incepu sa frâneze.
Și-a rotit ochii prin jur dar locul era necunoscut pentru micuț. La privit din nou pe brunet confuzia citindu-se pe chipul palid usor rozaliul in obraji.
"Unde suntem?" întreba pe un ton șoptit privind cum cel din stânga pornise motorul, avand și el acum ochii pe el.
"O sa vezi" zâmbi ieșind din mașina, trecând roata mașina și deschizând usa blondului, acesta coborând puțin ezitand. "Haide o sa îți placa" ii șopti in ureche, Taehyung lăsându-și privirea in pământ rusinat.
Jungkook doar chicoti de cât adorabil putea fi băiatul. Parul nisipos ii cazu peste frunte acoperindu-i fără mila ochișori mari și căprui. Usor ii atinse spatele cu palma zâmbindu-i blând când blondul își ridicase ochii, din nou roșeața acoperindu-i obrajii pufoși.
Ia plasat rapid un sarut pe frunte, după începând sa îl miște spre locul sau preferat. La ajutat sa ridice câteva scări la capătul lor aparând cea mai frumoasa priveliște pe care Taehyung a văzut-o vreodată. Ochii i se mărire de uimire, sclipind in lumina argintie a lunii. Buzele erau muscate de șoc iar mâinele se strânse pe jaketa neagră a brunetului nevenindui sa creadă câte frumusețe ascunde pamantul.
"Îți place?" vocea răgușită a brunetului ii lovi lobul urechii făcându-l sa tresare și sa își mute ochii peste a lui.
"E-Eu nustiu ce sa spun" era pur și simplu uimit, nici cuvintele nu ieșeau cum trebuie din gura.
Jeongguk chicoti slab pupandui rapid parul după întorcându-l pentru a își strecura brațele in jurul talie sale, atigandu-și bărbia de umărul acoperit de puloverul de un crem închis.
Taehyung era prea absorbit de cascada uriașă ce se revărsa printre strângi pentru a isi da seama de atingerea lor intimă. Doar când ii simntise respirația ferbinte pe gatul sau la făcut sa roșească și mai puternic acoperindu-si ochii cu mâinele sale micuțe. Atât de jenat, atât de intim era aproprierea lor, însă se simntea bine. Caldura pe care ii atingea spatele la făcut sa simnta fiori pe șira spinării, neștiind cum sa se comporte.
"Locul asta e unul pe care o frecventez des, îmi place ca e doar liniste, sa ascult apa cum curge, iar ziua sa aud păsările cum ciripesc melodios" blondul zâmbi timid întorcându-se lent spre brunet pentru a ii privi chipul scald in lumina lunii.
Preț de câteva secunde se privise in ochii. Jeongguk isi odihnea mâinele pe talia subțire in timp ce Taehyung le avea lipide de pieptul usor tare. Cascada trimitea o senzație relaxanta iar Taehyung doar se ridicase pe vârfuri lipindusi lent si scurt buzele de ale brunetului. Totuși un sarut scurt nu ajuns, brunetul la trans brusc spre el zdrobindu-și puternic buzele de cele catifelate.
Mișcările precise, brutal, dulce, Jeongguk pur si simplu nu știa dacă se va satura vreodată de ele. Taehyung săruta stângaci ceea ce insemana ca nu prea o făcuse cu altcineva dar era bine, o sa il învețe. Ia apropiat mai mult chipul de al sau in același timp lipindusi palma de obraz sărutul devenind si mai adânc.
"Vrei sa fii iubitul meu?" întreaba pe un ton sec din cauza lipsei de aer, Taehyung încă neintalegand, fiind prea prins in lumea sa copleșitoare. "Hmm?"
In acel moment ceva ii fulgerase creierul, ochii mărindu-se numai decât. Însă rapid își revenise privindul atât de emoționat încât pur si simplu cuvintele iau ieșit fără sa vrea.
"Da vreau"
Scuzați-ma pentru acest capitol scurt, și pentru lipsa mea dar sper ca va plăcut.>