"Sigur ești bine?" întreaba din ce in ce îngrijorat Jin luându-i mânuțele in ale sale mangaindule încet și delicat.
"Da hyung a fost doar o prostie, nu-ti face griji" schița un zâmbet dar oricât incerca sa para cât de cât convenabil nu prea ii reușea.
Stomacul încă îl durea iar ce se întâmplase înainte nu a reușit sa uite. Încă era îngrozit de faptul ca putea sa devină mai grava situația dar totul se liniști, desigur dacă nu apărea acea persoana ce la salvat.
"Vrei sa facem o plimbare?"
"Dar cu cafeneaua cum rămâne?" întreaba confuz fiind destul de îngrijorat.
"Nu-ti face griji mi-am sunat ajutoare trebuie sa apără, haide măcar așa putem sa ne distram" spune lasand prosopul pe masa și încet își dăduse șortul jos când doua persoana cunoscute blondului intrase in cafenea.
Taehyung pufni bonsuflat dar își roti ochii peste cap urmându-l pe saten când acesta terminase de vorbit cu ei. Primul pas care au făcut-o era in parc. Locul era deja plin Taehyung fiind atent la fiecare persoana. Putea da observe zâmbetele ce se infiltrau perfect pe fete lor știind ca aceștia se bucura de o zi minunata. Fără probleme, fără stres.
"Taehyung, iam sunat pe Jimin și Yoongi sa ni se alăture"
Băiatul încuviința din cap mergând plictisit pana in dreptul unei bănci luand loc și lasand ca soarele sa ii mângâie chipul. Iubea sa își piardă timpul in acel parc cu oamenii ce se bucurau de o zi însorita.
"Yoo Taehyung, uitate la mine, ma disperi deja" blondul rade slab ochindul pe satenul bonsuflat ce încercase in ultimile minute sa îl facă atent. "Ca tot veni vorba de Jimin și Yoongi uite-i acolo"
Nici măcar nu sa întors normal ca deja simntea doua brațe slabe cum îl trage intr-o îmbrățișare.
"Frate, mai îngrijorat" se bonsufla rozaliul fixandul suparat.
Jimin ii placea sa exagereze, mult, poate ca la speriat un pic dar nici sa dramatizeze așa. Deci Taehyung doar se strâmba luandul după pe Yoongi in brațe. Măcar el e cel mai trezit la minte.
"Haide sa bem ceva rece, ce spune-ți?" sugera satenul când cei doi sau îndepărtat unul de celălalt avand acum ochii spre cel mai in vârsta.
"Suna bine"
"Jimin!!" se îmbufna blondul dându-și seama ce făcuse prietenul lui.
Clubul era plin la acea ora, chiar dacă nu era așa târziu. Corpurile transpirate a fetelor și băieților făceau ca băutura sa fie mai puternica, iar o senzație de distracție ii furnica tot trupul. Nu prea știa câte pahare băuse dar după amețeala din cap, și-a dat seama ca nu erau 2 sau trei.