Lütfen Okuyun!

2K 43 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu ilk Wattpad deneyimim arkadaşlarım kompozisyonlarımı ya da yazılarını beğenirler umarım sizde beğenirsiniz :) bölümlerim birkaç bölüm kısa olabilir çünkü yazmak için değil hikayeyi hissettirmek için yazmak istiyorum ayrıca 8. sınıfım ve yarın TEOG'um var. Benim gibi TEOG mağdurlarına başarılar dilerim.
Ben yazarla okuyucunun arasındaki bağın kuvvetli olması gerektiğine inanırım. Şöyle ki; sizinle samimi olmak istiyorum, önerilerinizi, beğenmediğiniz yönleri kırıcı olmadan bana yazmanızı isterim.
Herneyse düzen hakkında biraz bilgi vereyim; eğer bölüm şu gün gelecek dersem elimden geldiğince o gün yayınlamaya çalışırım, yayınlayamazsam sürpriz bir bölüm ile gönlünüzü almaya çalışırım. TEOG sonrası kendimi yazmaya, müziğe, arkadaşlarıma, ders harici her şeye adayacağım.
Yapamayacağım şeyler yazmak istemem bu yüzden ortaya "hikayeyi çok beğeneceksiniz" gibi bir iddia atamam fakat beğenmeniz için, kaliteli yazmak için elimden geleni yaparım. Gereksiz şakalara ve randoma kitabımda yer olmayacağını bilmenizi isterim. Çünkü bence bir kitabın kalitesini konuyla birlikte anlatım biçimi de etkiler. Size çok soğuk bir yazı sunmamak için elimden geleni yapacağım, fakat yazılarımda "off anne sanki beni tanımıyosun yaaa ajskjdk :D" tarzı bir şey de yazmayacağım. Herneyse, umarım beğenirsiniz. Dediğim gibi, aramızdaki bağın iyi olmasını istiyorum, bu yüzden lütfen mesaj atın :) Belki hikaye tanınırsa eşcinseller ve onların haklarını savunan harika insanların artması için minicik bir adım atmış olurum. Hikayemi beğenmeniz dileğiyle, kendinize iyi bakın :)

Gökkuşağı KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin