Dudaklarınıza peeling yapmak için biraz bal, esmer şeker ve zeytinyağı kullanın...
Mat ojeler çok moda. Yazın rahatlıkla oje sürebiliyorken mat ojeleri de deneyin. ;)
Ten renginize uygun bir Ruj seçmeyi unutmayın. Açık tenliyseniz koyu, koyu tenliyseniz açık renk ya da parlatıcı rujları kullanın.
Bb kremler çok kullanışlı. hem kapatıcı hem de nemlendirici özellikte.
Yemek seçimlerini yanlış yapmayın. Kilonuzu dengeli tutun.
Bal maskesi ciilti yumuşatmak için bire bir. Yüzünüze süzme balı sürüp 15 dk bekleyin.
Okula giderken french oje yapabilirsiniz. Hem öğretmenlerin dikkatini çekmez hem de tırnaklarınız bakımlı ve de şık durur.
Çiller sizin güzelliğinizi kapatmaz. Aksine sevimli durur. Ama yine de rahatsız olduğunuzu düşünüyorsanız bb krem ile kapatabilirsiniz.
Teller de aynı şekilde güzelliğinize gölge düşürmez. Ben de tel kullanıyorum ve kendime yakıştırıyorum. İleride dişlerimin düzgün olacağını bilmek bana mutluluk veriyor.
Sivilce ve siyah noktalarınızı kesinlikle sıkmamalısınız. Aksi takdirde izi kalacaktır ve daha kötüsü iltihaplı su cildinize yayılıp daha çok sivilceye neden olacaktır. Gece yatmadan önce cildinizi temizleyip nemlendirin ve sivilce kremi sürün. Sabah kalktığınızda sivilceli bölgelere buz sürün.
Siyah noktalardan kurtulmak için önce yüzünüze sıcak buhar tutun. ardından eczane veya marketlerde bulabileceğiniz siyah nokta bantlarından yapıştırın. Siyah nokta bandının gösterdiği süre kadar bekleyin.
Mat kırmızı rujları mezuniyette kullanabilirsiniz.