"𝐿𝒾𝒻𝑒 𝒾𝓈 𝒶 𝑜𝓃𝑒 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝑜𝒻𝒻𝑒𝓇.... 𝒰𝓈𝑒 𝒾𝓉 𝓌𝑒𝓁𝓁"
Ghost of You || Jeremiah Fisher
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝓊𝓂𝓂𝑒𝓇 𝐼 𝒯𝓊𝓇𝓃𝑒𝒹 𝒫𝓇𝑒𝓉𝓉𝓎
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘊𝘰𝘯𝘬𝘭𝘪𝘯, 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯. 𝘉𝘶𝘵 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵𝘴, 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧𝘧 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘑𝘦𝘳𝘦𝘮𝘪𝘢𝘩 𝘍𝘪𝘴𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘭𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 6 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩𝘴 𝘢𝘨𝘰. 𝘐𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧 𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘢𝘤𝘩𝘦𝘴, 𝘴𝘩𝘦 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘪𝘵 𝘰𝘧𝘧. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘻𝘻𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘺𝘮 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴, 𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴. 𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘢𝘤𝘩𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘻𝘻𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘨𝘰𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦, 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘮 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘚𝘰 𝘓𝘢𝘶𝘳𝘦𝘭 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘶𝘭𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦.
"𝘐𝘵 𝘪𝘴 a 𝘵𝘶𝘮𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘮𝘱𝘰𝘳𝘢𝘭 𝘭𝘰𝘣𝘦 𝘰𝘧 your 𝘣𝘳𝘢𝘪𝘯" 𝘢𝘯𝘥 "𝘐'𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘭𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘯𝘦" 𝘪𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥. 𝘓𝘢𝘶𝘳𝘦𝘭 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘵. 𝘕𝘰𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘴 𝘤𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘰. 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘢𝘱𝘺 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘩𝘢𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺, 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘚𝘵𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘦𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳, 𝘴𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘮 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺'𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘮𝘮𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘮.
YOU ARE READING
(EDITING) Ghost Of You || The Summer I Turned Pretty
Fanfiction𝚃𝚑𝚎 𝙶𝚑𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚈𝚘𝚞 || 𝙰 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚏𝚎, 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚠𝚑𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚎𝚝𝚜...