Od: Białas🥰
Alusia zrobiła byś nam herbatkę?
Do: Białas🥰
No dobra a ile ich ma być?
Od: Białas🥰
6 a przyniesiesz nam do studia?
Do: Białas🥰
Jak już muszę. Owocowe?
Od: Białas🥰
Tak. Dziękujemyy❤️❤️Ona to robi jak za karę...- Usłyszałam zza drzwi gdy miałam już wchodzić do studia.
Dałem jej dłonie chciała palec
Prawie o sobie zapomniałem i chciałem już umierać lecz sobie przypomniałem że to jeszcze nie teraz.Weszłam po cichu do pomieszczenia i położyłam na biurku herbaty, gdy miałam już wychodzić Wiktor skończył śpiewać i wyszedł za mną.
-Idziesz na fajkę?-Zapytał na co od razu przytaknęłam.
**
-Jak się czujesz?-Zapytał chłopak podpalając papierosa.
-Już trochę lepiej.-Odpowiedziałam po czym lekko się uśmiechnęłam.
-Przepraszam.
-Ale nie masz za co to nie twoja wina.-Odpowiedziałam i przytuliłam chłopaka co on odwzajemnił.-Poczekaj mama do mnie dzwoni.
Hej mamo...Dobrze...Co?...Ale mamo my nie jesteśmy razem...To jest tylko mój przyjaciel...Tak widziałam to...Pogadamy później pa...Ja ciebie też.- Powiedziałam po czym się rozłączyłam, a brunet od razu wiedział o co chodzi.
-Ej mam pomysł.-Powiedział chłopak na co tylko podniosłam brew.-Dawaj wkręcimy wszystkich że jesteśmy razem.-Dokończył wyrzucając używkę za balkon.
-W sumie czemu nie tylko jak chcesz to zrobić?
-No będziemy chodzić się przytulać i oczywiście będziemy razem spać hehe.-Powiedział po czym objął mnie w tali.
-Eh no dobra, a co będę z tego miała?
-Mnie.-Powiedział po czym dał mi krótkiego buziaka w usta i wszedł do pałacu.
Po tym poczułam przyjemne uczucie jakbym miała zaraz się rozpłynąć. Kurwa czemu on tak na mnie działa? Momentalnie się zarumieniłam i dopaliłam swojego papierosa po czym weszłam do środka.
Od: Kinny<33
Pamiętaj o umowie skarbie😘
Do: Kinny<33
Nie poczułeś się trochę za bardzo?
Od: Kinny<33
Ani trochę. Choć na dół wszyscy już czekają tam na premierę nowej nutki.Nie odpowiadałam na tą wiadomość bo po prostu nie miało to sensu i zeszłam na dół.
Usiadłam obok bruneta a on wziął mnie pod ramie i dał mi buziaka w głowę. Nikt nie zwrócił na to większej uwagi i po prostu włączyli piosenkę.Ona to robi jak za karę
Dałem jej dłonie, achciała palec
Prawie o sobie zapomniałem i chciałem już umierać
Lecz co by było dalej?
...
Nie wytykaj mnie palcami, jeśli nie są ozdobione diamentami
I nie rób z siebie ofiary ja mogę dziś umierać i nie będę zapomniany
Moje serce jest zajęte, ej dodzwoniło się po szczęście, ej
Nie wiedziałem że tak będzie
Zgubiłem do ciebie klucz i już go szukał nie będę**
-O WOW chłopaki to jest zajebiste!-Powiedziałam głośniejszym tonem po czym podeszłam do każdego żeby go uściskać.
CZYTASZ
Młody wiking /Kinny Zimmer
Teen Fiction20 letnia dziewczyna przyjeżdża ze swoim bratem Sebastianem do pałacu i poznaje chłopaka który odmieni jej życie.(korekta)