Bar (Özel Bölüm 2)

396 22 2
                                    

Yazar'dan

Elif barın girişine gelince Ece ve Asya onu barmenin ön koltuklarında karşıladı. "Elif!" Kız ellerini saçlarından geçirerek arkadaşlarının yanına gitti. "Selam"

"Selam daa.. Hayırdır" Elif kaşlarını çatarak Asyaya dönüp kafa salladı "Kızgın görünüyosun onu diyo" Ecenin cevabıyla kaşlarını kaldırıp barmene döndü "En ağırından olsun"

Asya ve Ece birbirlerine kaş göz yaparken Elif içeceğini aldı "Anlatsana kızım" Elif umursamaz bir şekilde "Sinan boşanmak istiyomuş" Demişti.

Tabi bu kızlara aniden 5.1 şiddetinde bie deprem etkisi yarattı "nE!!!"

Kızlar şok içerisinde birbirine bakarken Elif iki tane bardağı peş peşe bitirmiş yenisini almaya devam ediyodu

"Neymiş efendim ara verelim miş! OLDU BAŞKA!" Elif içmeye devam ettikçe kızlar da kafalarına dikiyolardır

"Amaaaa, ama yok öyle yağ mağ bitti o çocuk" Elif daha önce alkol almadığı için sarhoş olması çok uzun sürmez ve buna kızlar da dahildi "Yürü be Elif! Arkandayız!" Asya Elife destek çıktıkça moraller yerine geliyo içkiler artıyodu "Hadi amaaa içmeye mi geldik... DAAAANS!"

Ecenin bağırmasıyla Asya elindeki bardağı bırakmış arkadaşının elini tutarak Elifin yanında zıplayarak müziğe ayak uydurmaya başlamışlardı.

Aradan saatler geçti. Kızlar sarhoş bir şekilde birbirinden habersiz erkeklere rastlamadan bardan ayrılırken Elif hâlâ içmeye devam ediyodu. "Abla yetmedi mi çok ağır gelice-" Elif barmenin sözünü elini kaldırarak kesti. "Sen bana karışamazsın!!! Doldur şunu" ve yine bitmiş bardağını doldurttu

...

"AAAAAAALDATIN MI BENİİ HAA BUUNU YAPTIN MI SEN MANAAA HAHAA BİŞEY SÖYYLEEEE AHAHAA"
Asya şarkı söyleyerek merdivenlerden çıkarken arkasından koşturarak Ece geldi. "Carlama lann pis ssürat" İkisi de kör kütük sarhoş olmuşlardı bile "Sürat mş püüüüüüüffffp ahhaaaaah" İkisi de deli gibi gülerken merdivenin sonunda elinde tomarla parayla bir adam göründü ve kızları görünce aniden durdu.

"Kahretsin bunları aldığım odadaki resimde bu kız vardı!" Eceden bahsediyodu.

Kızlar birden durmuş kaşlarını çatmışlardı. "Sen hırsız mısın laağn" Asyanın bağırışıyla adam yerinden sıçradı. "Yok abla ne hırsızı" Ece adama doğru yaklaştı. "... VER LAN PARALARI!!!" Ecenin bağırışı ile adamın paraları bırakıp kaçması bir oldu.

Kızlar adamın arkasından baktılar ve birbirlerine dönünce gülmeye başladılar. "Kaçma kaçma gel şaka yaptığıııııımnhahaa gel gel hoop neree?" Ece bağırırken Asya kolunu sallayarak yukarı çıktı. "Al paraları kaç al paraları kaç" Ece de Asyanın cümlesine takılmış "al paraları kaç" diyerek bütün parayı toplayıp birbirlerinden kaçmış ve odalarında girmişlerdi.

Erkekler daha gelmedikleri için kızlar yatakta sızmışlardı bile. "Oğlum sakin"  kızlardan kaçan adam otelin girişinde Tayfuna çarptı "Pa-Pardon abi" Nefes nefese kalan adam hızla uzaklaşınca Tayfunla Çağan birbirine bakmış ve yollarına devam edip odalarına gitmişlerdi.

Yağız onlarla gitmemiş yarım saat önce Elifle konuşabilmek için odasına gitmişti fakat Elifi göremeyince aramış, ulamayınca ise otel dışında heryere bakmış hiç birinde ise bulamamıştı.

Yağız'dan...

Sahil, çocukların yani, çay bahçeleri, parklar... Nerde bu kız ya. Benim yüzümden şehirden gittiyse cidden şuracıkta ağlarım. Arabayı park etmiş bakmadığım neresi var diye düşünmeye başladım.

Yarıda kalan aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin