1. letter

343 22 0
                                    

-vulgarismy
-narážky 18+

UNKNOWN NUMBER
,,neznámé číslo"

UNKNOWN NUMBER,,neznámé číslo"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

---

Neznámé číslo

3:15am

Neznámé číslo:

Kdybych si měl vybrat mezi nebem a zemí, vyberu si tebe.

Wtf, kdo jsi?

Neznámé číslo

Pravdě podobně se to nedovíš.

Uhh, super? Jakoby snažím se spát

Neznámé číslo:

Tak proč tedy nespíš?

Protože mi někdo záhadný napsal kurva ve tři ráno zprávu? Plus co to sakra má znamenat?

Moc mě nezajímá žádné pick up lines nebo co to sakra mělo být, můžeš si je někam strčit.

Neznámé číslo:

Rád bych někam něco strčil, třeba sebe do tebe ;))

Kurva, fakt nemám teď náladu na žádné perverzní zprávy

Neznámé číslo:

To znamená že jindy ano? Tak i teď si udělej baby boy

Nejsem teplej, neříkej mi tak jinak éě
rovnou hodim do bloku.

Neznámé číslo:

Klidně tě trochu oteplím, hezky zevnitř baby boy ;))

You have blocked this number

Co to kurva mělo být? Odložil jsem mobil na stůl a lehl si, rozhodl jsem se to nijak neřešit a nebrat to vážně, přeci jen, Proč by zrovna mně psalo takové perverzní hovado?

---

,,Jisungiee!!!" doběhl zamnou můj kamarád Felix který mi rovnou skočil do náruče ,,Čauky Lixiee" zasmál jsem se nad jeho dětinským chováním a po chvilce jsem ho odtáhl od sebe ,,musím si jít odložit věci do skříňky, potom se uvidíme ve třídě, ano?" to malé sluníčko jen kývlo hlavičkou, už vypadal jako by chtěl něco říct ale jeho tělo ho nenechalo, pšiknul si, ne jednou ale rovnou třikrát za sebou, to se stává vždy, nezmohl jsem se na nic jiného než se mu smát.

,,alespoň to na zdraví jsi mohl říct." udělal uraženej obličej, roztřepal jsem mu vlásky jako omluvu a napravil jsem svou chybu ,,na zdraví ty potvurko" tohle oslovení vyšlo z mých úst jen z důvodů že blondýnovi se takovéhle oslovení ani kapičku nikdy nelíbilo.

,,To oslovení jsi mohl vynechat.. No jinak, potřebuju ti potom něco říct! Je to o mně a-" přerušil jsem ho jelikož jsem přesně věděl co chce říct ,,a hádám, Binovi?" blondýn se jen pousmál a kývl hlavou, úsměv jsem mu opětoval a udělal stejné gesto jako on, kývl jsem hlavou ,,dobře tak ve třídě, jdu ke skříňce"

Blondýn už byl na odchodu ale neodpustil by si kdyby se s Jisungem ne rozloučil. ,,Papa!" zamával blondýn hnědovlasemu.
Jisung opětoval Felixovi jeho příjemné rozloučení mezi jeho pochodem ke skříňce ,,Čauko! Zkus nenarazit do nikoho cestou jak to máš ve zvyku!" Jisung si nemohl odpustit jeho poslední poznámku a došel ke své skříňce..

Hned po otevření skříňky si Jisung něčeho všiml, něčeho co ho dalo do šoku ,,Kdo mi tu hodil dopis?"
1722

Unknown number | MinsungKde žijí příběhy. Začni objevovat