UNKNOWN NUMBER
11:43pmUnknown number
Tvé oči v noci září,
jak datum v kalendáři.
Zítra tě zas uvidím,
teď zatím jenom sním.
Tvé oči jsou jak safíry,
já poznal bych je na míly,
mezi ostatními.Máte nějakou slohovou práci a mě se chceš zeptat jestli je to dobrý a můžeš to použít nebo-?
Unknown number
Tohle jsem složil pro tebe, jen a jen pro tebe.Unknown number
Je to poprvé co jsem něco takového udělal, ale pro tebe bych udělal cokoliv baby boy
Zobrazeno•••
Jisungovi se do tváří nahrnula červená barva, tohle se mu opravdu ještě nikdy nestalo. Člověk aby o něj měl zájem tak velký, že se nenechá ničím odbýt. Co když to je ale jen blbý žert? Tohle celé je tak nereálné, přeci není možné aby byl někdo tak.. Pozorný?
•••
Znám i lepší básníky :ppp
Unknown number
Nedělej že se ti to nelíbí ;)Já nic nedělám? Jsem upřímný^^
Unknown number
Ty upřímný, já zamilovaný;)Unknown number
Vše, co prožíváme, jde skrze srdce, tam je naše osobní pravda. Proto, když máme žal, srdce bolí.Ještě že mě tedy nebolí
Unknown number
Tak to máš štěstí pokud je to pravda.Tvoje snad jo?
ZobrazenoSi děláš srandu že zrovna ty mě necháváš na zobrazenu
ZobrazenoHej, já se ptal!
Zobrazeno•••
Jisung odložil mobil na stůl, tenhle kluk je opravdu podivnej.
Znám ho prý, psal mi to. jak ho poznat když mi nechce říct kdo je?
LIX
11:56pmLix
Já ti ani neřekl ten můj příběh s binem, a ty jsi se o něho už ani nezajímal :(...Lix
Jsi špatný friend, zapomenout na svého kamaráda ;(Přísahám že zítra tě budu poslouchat celý den až do noci, přísahám ti lixi, lečo
Lix
A taky mi zítra řekneš proč jsi byl dneska tak divný!JÁ BYL DIVNÝ?? CO PROSÍM?
Lix
Přečetl jsi to správně ;pTak zítra tě dostanu, ty mi řekneš příběh s binem mezitím co tě budu škrtit 😋
Lix
Škrtit v objetí? 🥰Leda tak ve snu
Pěkně česky okolo krku
Lix
Jenže já nejsem tvůj přítel..YONGBOKU NA CO KURVA MYSLÍŠ
Lix
Na to že mi zítra po mém příběhu s binem řekneš co se ti stalo že jsi nebyl úplně ve své typické forměFajn, jen protože jsi můj kámoš
Lix
Ještě abych nebyl že xDShush
Lix
Měním povolání.Však nepracuješ kryple
Lix
Měním ho na povolání syn
Věděl jsem že to bude něco stupidního.
Neznámé číslo
4:31amNeznámé číslo
Vlastně jo
Doručeno---
Došel jsem ke své skříňce a vytáhl si opět jen své potřebné věci, ty nepotřebné jsem samozřejmě opět vrátil zpátky. Dnešní atmosféra byla odlišná, jiný vibe než-li při normálních okolností. Vítr fouká příjemným vánkem tím pádem slunce které vyžařovalo svůj dennodenní svit, nebyl pro nikoho žádný problém.
Celá škola jako by se změnila, lidí chodí s úsměvy po chodbě, pozdravují se všichni, i když se neznají, je to velmi podivné ale tenhle pocit se mi opravdu líbil.Ostatní už pomalu odcházeli do svých tříd jelikož za pár minut by měl zaznít ten otravný zvuk zvonku, ale někteří si času absolutně nepovšimli a pokračovali dále v jejich vtipných konverzacích, všichni se bavili jako by měli zítra umřít.
S dobrým pocitem že dnes bude dobrý den a úsměvem na tváři jsem vyrazil se svými pomůckami do třídy.
Měl jsme to pár metrů od třídy a svět se mi rozhodl nadělat smůlu, došlápl jsme na svou tkaničku a můj balanc se vytratil, všechna sranda zmizela do zákulisí a já dopadl ne na zem, ale na někoho..“Do piče! Promiň Hyunjine! Sakra promiň i za to že jsem sprostý” postavil jsem se a Hyunjinův obličej se vytvaroval do jemného úsměvu.
Vážně je dnes podivná atmosféra.
“v pořádku, co kdybys mi raději místo omluvy pomohl zpátky na nohy?”
Šlo čistě jasně vidět že tahle situace je pro Hyunjina vtipná a nevadil mu fakt že právě na něho spadl random kluk se kterým se skoro vůbec nebaví.Jisung natáhl svou ruku a Hyunjin měl v plánu se jí ujmout, jeho plán byl však přerušen někým neznámým. Ten neznámí se uchytil Jisungovi ruky a dal ji na stranu, pomoc nabídl Hyunjinovi sám, a rychle ho postavil na nohy.
Jisung nemohl spustit oči z neznámého černovláska který právě pomohl jeho nejlepšímu kamarádovi na nohy.
“Lee minho?” vypadlo mi automaticky z úst a měl jsem chuť se propadnout pod zem. Neviděl jsem žádný důvod proč by takováhle věc měla být vypuštěna z mých úst.
Minho se však zasmál a otočil se mým směrem “vlastně je to Lee know, ale máš postřeh” ucítil jsem jak mi začalo bít srdce několika stopama rychleji, jako bych byl vystaven čelit svému největšímu strachu na světě, ale mezi těmhle věcma byl velký rozdíl, minho je mým největším idolem narozdíl od Tarantule.
22722
ČTEŠ
Unknown number | Minsung
Fanfiction"problém je ten, že mě něco nutí mu odepisovat i když vlastně odepisovat nechci. nevím jak to dělá, je to matoucí.." Tenhle příběh není pouze texting.