“a co s tím mám asi tak dělat? Nevím kdo to je, navíc, víš že se mi už někdo líbí..” pověděl hnědovlásek a sklopil svou hlavu do rukou, jeho kamarád ho začal hladit v jeho jemných vláskach, snažíc se svého kamaráda uklidnit “aspoň se ten někdo za obrazovkou snaží s tebou navázat kontakt. A měl by jsi už nechat toho bláznění do něho. Vždyť ani nejeví zájem, promiň že to takhle říkám ale jen se na něho podívej.”
Jisung otočil svůj pohled stejným směrem jako jeho kamarád Seungmin, byl zase s jeho partičkou.“Seungmine, tak či tak bych se těžce zbavil mého pocitu že je atraktivní, nezbavím se toho crushe na něho” pověděl smutně mezitím co sledoval každičký pohyb jeho idola.
Min dal hanovi ruku na rameno a usmál se směrem na Hana “aspoň to zkus s tím neznámým co ti píše, jen jedna šance,to tě nezabije.” odpověděl Seungmin a Han v tu chvíli zamrzl, byl jak zkamenělá socha.“S-Seungmine” Seungmin se trochu lekl svého kamaráda reakce nad pro jeho zatím ještě neznámou věcí “co je?”
Byla chvíle ticha a seungmin stále nechápal náhlou změnu chování jeho kamaráda “on se na mě dívá”---
“Si děláš prdel! To na něho vůbec nesedí, A to jde s kým?” oba chlapci se smáli když odcházeli ze školy díky tématu které právě probírali, oba chlapci nemohli uvěřit že se tahle událost děje, jejich kamarád by nešel jen tak s někým na tak velkou událost jako je rande, oba si toho byli vědomi.
“Nedělám! Taky tomu nemůžu uvěřit. Takový introvertní roztomilý klučina jde na rande.” vyjádřil se Seungmin a pozastavil se nad druhou otázkou druhého klučiny.
“S kým vlastně..?” Seungminovi došlo až teď že mu jeho kamarád Jeongin vlastně nepověděl žádné detaily kromě toho že má dnes rande.---
INNIE<33
3:36pmBudu tam přesně ve čtyři jak jsme si řekli zlato<3
Innie
Já kdyžtak přijdu trošku dříve a počkám tě, těším se na tebe^^Vždyť víš že i já na tebe ;)
•••
Usmál se nad mobilem blond chlapec který si četl konverzaci s chlapcem se kterým má dnes rande. Jeongin ho zaujal na první pohled, roztomilý, hezký, hodný a pravděpodobně introvertní klučina. Hyunjinovi však nevadilo že chlapec je introvertní, dokáže rozmluvit i mrtvolu, tak či tak si musel přiznat že je to poprvé co je trochu nervózní ze setkání s někým.
---
UNKNOWN NUMBER
3:56pmUnknown number
Jedl jsi? Vypadáš dnes nějak vyčerpaně.A nemám být nevyčerpaný když mi nějaký borec napsal ve tři rano?
Ne nejedl jsem. Jak jsi to poznal?
Unknown number
Spíš mám oči.. Najez se, ať nabereš síluHuh?
Co když prostě nechci jist? 🤨
Unknown number
Oba víme že je to blbost, ty a jídlo? To k sobě ladí, stejně tak jako kombinace mě a tebe ;)
ČTEŠ
Unknown number | Minsung
Fanfiction"problém je ten, že mě něco nutí mu odepisovat i když vlastně odepisovat nechci. nevím jak to dělá, je to matoucí.." Tenhle příběh není pouze texting.