7. rész

41 2 6
                                    

°~°Avaly°~°

Reggel nagy fejfájással keltem. Nem csodálom hiszen jól berugtam. Remélem nem csináltam semmi olyan dolgot, vagy hülyeséget. Úristen!! És ha elkezdtem ott sírni nekik? Aigh, mi tévő legyek. Fogtam a fejemet miközbe szídtam magam, és siránkoztam. Kikeltem az ágyból , és mentem volna wc-re, de megláttam a piros foltot az ágyon. Basszus!!!!!! Megjött és én elfelejtettem hogy ma jött volna meg. Ah de hülye vagyok. Gyorsan megcsinaltam az ágyat és a wc-re is elmentem, majd a konyhába vettem az irányt, és kávét készítettem. Annyira nem volt erőm semmihez, hogy még a kávét is elkészíteni 10 perc volt. A fejem neg még mindig fájt, és még a hasam is. Minji kijött a szobából, és egy doboz gyógyszert dobott nekem az asztalra.

- Gondoltam kell neked. Biztos fáj a fejed. Meg ahogy ismerlek, ebből a nézésből már tudom hogy neked az kell. - majd fordúlt is vissza, és bement a fürdőbe gondolom fűrdeni. Áltlaába reggel szokott menni, szóval valószínű hogy igen. Aztán hallodtam is a víz hangját. Mondtam én. Elővettem egy poharat majd megtőltöttem vízzel, aztán bevettem a gyógyszert. Még azt a maradék kávét megittam, majd mentem én is készülődni.

- Yoongi írt hogy már lent vannak az ebédlőbe a lányokkal együtt. Az asztalnál várnak. - mondta Minji miközbe mentünk le.

- Akkor siessünk, ne várassuk meg őket. A tanárok is leszídnak ha későn érünk le, hiszen biztos hogy szinte már az egész évfolyam ott van.

Minjivel siettünk lefevel, ám én azon aggódtam egész végig hogy ugye nem fognak olyan arcal nézni rám a többiek mintha valami hülyeséget csináltam volna. Vagy lehet eltitkolják majd? Annyira elbambúltam hogy észre se vettem hogy leértünk. Gyórsan szedtünk ételt a tálcára, és űltünk is oda a többiekhez.

- Bocsi hogy későn jöttünk, de valaki miatt totojázni kelledt.

- Hé, másnapos vagyok, ma hagyj békén.

- Jól van, hiszti kirájnő.

- Nem vagyok hiszti királynő!!! - mondom oda idegesen. Már félig kiabálva.

- Avaly veled mi van? - kérdezi Yeji tőlem.

- Semmi, csak másnapos vagyok és nyúzott.

- Najo, akkor hogy oldjuk a feszűltséget, mi lenne ha mindannyian elmennénk várost nézni? Hiszen úgy is mondták a tanárok hogy nem fogunk sehova menni kirandulni ebbe az 5 napba, így bármit csinálhatunk. Na benne vagytok? - kérdezte Jin.

- Én benne vagyok. - mondta Jimin.

- Szerintem egyértelmű a válasz mindenkinek. - helyeselt Lia.

- Igaz. - értett egyet J-hope.

- Okés, akkor mindenki kajáljon be, majd menjük készülődni. - adta ki a parancsot Jungkook.

A többiekel megettük az ételt, majd felmentünk össze készülődni. Megbeszéltük hogy 20 perc múlva lent a kijáratnál találkozunk. Minden betettem a táskába ami kellett, majd elindultunk lefelé.

- Najo, mindenki itt van? - kérdezte Namjoon mikor pont leértünk.

- Ezek szerint igen, hiszen itt vannak már Avalyék is. - mosolyog Chaeryoung az izgalomtól. - Csak én izgulok hogy milyen a város? - néz értetlenül mindenkire.

- Valószínű hogy igen. - röhög Taehyung.

- Nem baj.

- Srácok, mi lenne ha végre elindulnánk? Már az állástól elfáradok. - mondja yoongi türelmetlenűl.

- Ajaj, akkor mi lessz veled ha már egy állástól is elfáradsz? - kérdi Minji.

- Hát ezt már csak akkor tudjuk meg ha elindukunk végre.

Üzenem Jiminnek...♡ (Folyamatba)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora