11. rész

28 0 0
                                    

Avaly°~

Már 3 napja hogy kijöttem a korházból. Minji minden percben velem volt a srácokkal együtt. Szinte minden nap átjöttek, haza kisértek, és még ha úgy volt nálam is aludtak. Jiminnel kapcs még mindig nem alakult semmi. Hiába szeretem, és ha tehetném hozzá bújnék, de nem lehet. Úgy szintén Jimin is óvatosan bánik velem és én is picit távolság tartó vagyok. Este még a pólójával alszok, de ha lehet inkább vele aludnék. Most éppen szombat van, és a kanapén ülök egy könyvel a kezembe. Mindenki elment vásárólni, míg Tae itt maradt velem.

- Még mindig távoláság tartó vagy vele? - hallom meg hangját ahogy a konyhából kiabál.

- Igen. - sóhajtok. - Még mindig bennem vannak az érzések. Félek attól hogy vajon mikor fog eltörni a mécses és megint törni zúzni, vagy kiabálni fog.

- Ez természetes, viszont Avaly azt tudnod kell hogy Jimin még mindig szeret, és ha teheti veled lenne. - ül le mellém a kanapéra.

- Tudom és én is így érzek. - húzom fel a lábam magam elé és át karolom. Tae törökülésbe űl és felém fordul, így én is így teszek. Most már egymással szembe ülünk. - Csak tudod... Ahj nem tudom. Egyszerűen képtelen vagyok elfogadni a tényt hogy ezt tette. És ráadásul nagyon szeretem. Szinte már fáj. - fogom a fejemet.

- De azért nem ragadhatsz mindig a múltba. El kell fogadnod azt is hogy megtörtént és bánja. Lehet hogy nem lesztek egyből együtt, de azért hagyd hogy küzdjön érted.

- Ha lehetne lehetőségem bármit megtennék hogy újra jó legyen a kapcsolatunk. Viszont mi van akkor ha túlságosan is elkabkodtuk a dolgot? Hogyha később jöttünk volna össze akkor ez nem lenne. Vagy ha...

- Avaly nincs baj. Normális hogy hamar lett köztetek valami, hisz a szerelmet nem lehet irányítani. És hogyha később lennétek együtt is lehet megtörtént volna. Kitudja.

- Jó, de akkor is. Hiszen csak pár hónap telt el mióta látom újra Jimint. Túlságosan is hamar lettem belé szerelmes.

- Csak próbálj engedni Jiminnek. - simítja meg a fejem Tae.

Ajtó nyitódásra kaptam fől a fejem. Most jöttek meg a többiek legalább öt zacskónyi cuccokkal. Jesszusom ezek meg miket vettek? Mit sem törődve azzal hogy tegnap takarítottam mennek végig a folyosókon mind a 11-en.

- Khm, cipő? - kiabálok nekik.

- Ne haragudj tökmag, de tele volt a kezünk. - igen Jungkook így nevezet el.

- Én értem de tegnap takarítottam míg ti elvoltatok a saját kis külömböző birodalmatokba. - durcásan megyek be a konyhába.

- Jajj, elég legyen már a nyávogásból. Inkább segíts. - szólt oda Yoongi hozzám.

- Hogy én segítsek? Na figyelj Yoongs megoldjátok majd magatok. Elmegyek zuhanyozni, szóljatok ha készen vagytok. - megyek ki a konyhábol. Fűrdőbe beérve lekabkodom magamról a ruhákat és megnyitom a tusoló fejet, ahonnan kellemes meleg víz érinti a böröm. Fűrdés után pont kopogtak az ajtómon és egy tessék után Jimin bújt be.

- Kipakoltunk a zacskóból. - éppen indulni készült volna, de gyorsan utána szóltam.

- Jimin!

- Hm? - oda mentem hozzá, és bátorságot véve, megöleltem.

- Köszönöm. - mondtam neki, és ő is vissza ölelt. Elengedtem őt és elindultam lefelé.

- Mi lesz a mai menü? - kérdezi Lia miközbe oda ugrált hozzám.

Üzenem Jiminnek...♡ (Folyamatba)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora