1.Bölüm

9 3 0
                                    

Dün akşam telefonuma gelen mesajlardan rahatsız olup telefonumu açtım.
WhatsApptan tonla mesaj gelmişti mesajı kaydırıp kim olduğuna baktığımda isimsiz bir numaradan geldiğini gördüm.

Sera:kimsiniz?

054********:Hayatını bir şerefsizden kurtaracak olan adam

Sera:Hadi ya öyle mi? Kimmiş hayatımdaki şerefsiz? Sen misin yoksa?

054********:Sera Birincisi Sevgilin seni aldatıyor. İkincisi beni tanımadan bana böyle şeyler söylememelisin.

Sera:Ne diyorsun sen ya? Sevgilim mi beni aldatıyormuş! Sana niye inanıyım? Okan yapmaz öyle birşey.

054********:İnanmıyor musun?

Sera:İnanmıyorum

054********:Peki!
054********: *Fotoğraf*
054********:Al bak inanmıyorsan

Sera:Bunlar... Okanla Serap?
Sera:B-bunun sahte olmadığını nerden bilicem?

054********:Peki fotoğrafın sahte olduğunu düşünüyorsun öyleyse şuna bak.
054********: *Video*
054********:Bunun da sahte olduğunu düşünüyorsan pazar günü yani sevgilinin izin gününün akşamında *** otelinde buluşcaklar.

Sera: Oraya gidip senin ne kadar yalancı biri olduğunu görücem.

WhatsApptan çıkıp telefonu kapattım ardından para alıp annemden markete gitmek için izin aldım dışarı çıktığımda bilinmeyenin attığı şeylerin doğruluğunu düşündüm ardından Bereni ve Bernayı aradım parkta buluşup bu mesajları onlara anlatıcaktım.
Marketten çıkıp kızlarla buşacağımız parka doğru yürüdüm elimde çikolata aklımda bilinmeyenin dedikleri.
Acaba doru söylüyor olabilir miydi?
Bunu öğrenmek için pazar günü o otele gidip bunun doğruluğunu öğrenicem.
Parka geldiğimde kızlar çimenlerin üzerinde oturmuş bişey tartışıyorlardı.
Biraz daha yaklaştığımda Berna'nın Beril'i en sevdiği kazağını giydiği için azarladığını Berilinse şirinlik yapmaya çalıştığını fark ettim.
Yanlarına oturup telefonu açtım ve mesajları kızların önüne bıraktım.
Berna fotoğraf ve videoyu gördüğünde "BU NE LAN!"diye bağırmıştı.
Beril'de Bernayı sakinleştirmeye çalışıyordu o an kendimi ağlamamak için sıkıyordum fakat istemediğim birşey oldu.
Ağzımdan istemsiz hıçkırıklar çıkmaya başladı kendimi susturmaya çalışıyordum ama olmuyordu.
Etraftakilerden bazıları bana deliy mişim gibi bazılarıysa acıyarak bakıyordu.
Berna sakinleştiğinde Beril ile aynı anda sarıldılar onların sarılışıyla hıçkırıkları arttı.
Biraz olsun sakinleştiğimde "Kızlar pazar günü otele gidip bunun doğruluğunu öğreniyoruz anlaştık mı!?"

Neden böyle bu hayat!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin