Pazar olay günü...
"Kızlar hazır mısınız?"
"Hazırız bebeğim hadi yürüyün!"
"Hadi hadi Beril ve Sera hadi artık"
"Ya kızlar benim anlamadığım biz niye hırsız gibi giyindik? Pembe bişeyin yokmuydu senin Sera"
"Beril ağız burun dalıcam bak sana artık! Yürü başlatma pembene de siyahına da!"
"Berna sakin ol kanka! Beril sende saçmalama ya..!"
"Ne dedim ben şimdi ya!"
"Bana bakın az daha çene çalarsanız ikinizinde saçından sürükleyip götürürüm otele"
"Berna!Beril! Yeter kesin sesinizi çıkalım artık!"
İkisi de aynı anda"Tamam kuzum sakin ol."
İkisini de beklemeden evden çıktım ve arabaya bindim. Arabayı çalıştırdığım sıra kızlar girdi.
"Bebeğim bizsiz mi gidiyorsun?Kırdı..."
"Beril çarpçam şimdi bi tane ha kes sesini artık!"
"Tamam Sera ya bu kadar sinirli olmak tehlikeli tehlikeli!"
"BERİL KES!"¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Arabayı otelin önünde durdurup valeye anahtarı valeye verdim.
Araba giderken arkamda Beril 'İsmail Yk bas gaza' söyleyip oynuyordu.
"Sıfır kilometre yeni bir araba alırım
Mahallede kızlara, ben havamı atarım
Sağ çek, sol çek, bir caka atarım
Gözlüğümü takar birden gaza basarım
Ve-"
"Beril kes dedim sana vallaha seni şurda gördüğün direğe bağlar işgence ederim" dedim ve otelden uzak bi ara sokağın sonundaki direği parmağımla gösterdim o da korkmuş olmalı ki ağzına fermuar çeker gibi yapıp ellerini kaldırdı.
"Sustum!"
"Aferin kız! Şu şerefsiz sevgilin sonunda bi işe yaradı aldatılınca sinirli, korkunç ve sadist oluyorsun."
Bernaya kızgın kızgın bakınca o da Beril'in yaptıklarını yaptı.
Onları orda bırakıp otele girdim. Kızlarla plan yapmıştık onlar boşta olan görevlileri oyalıycak bende yukarı çıkıp isimsiz numara'nın söylediği odaya baskın yapıcaktım onlar da kurtula bilirlerse arkamdan geliceklerde fakat hiç de öyle olucağa benzemiyor.
"Hadi gazamız mübarek olsun"diye fısıldayıp ellerimle bonumu kütletim planı uygulamak üzere çıktım koridorun sonundaki odaya daldım.
İsimsiz burda çalışan birinin arkadaşı olduğunu söyledi anahtarı da ondan gizlice almış bana da kargoyla yolladı.
Sessizce yatak odasına yaklaştığımda inleme sesleri geliyordu.
Beklemeden içeri girdim ve görmek isteyeceğim son şey bile olmayan anlara tanık oldum.
Okan kızın üstünde çıplak erkekliğini kızın kızlığına bastırıyordu.
O kadar dalmışlar ki odaya birinin girdiğini bile fark edemediler.
Beni ilk fark eden o oldu ve Okanı kendinden ayırmaya çalışırken üstünü de kapatmaya çalışıyordu.
Ben daha olayın şokunu bile atlatamamışken Okan beni fark edip sinirle üstüme doğru yürümümeye başladı.
O üstüme yürürken çığlık atıp odadan bi hışım çıktım.
Hala şoktayken"Allah belanızı versin sizin!"diyip yürüyordum.
Okan üstünü giyip peşimden koşmaya başladı. Ben hipnos olmuş gibi gelen hiçbir sesi duymuyordum görmüyorudm o an sadece az önce yaşananlar vardı gözümün önünde.
Biri kolumu sıkıca kavrayıp peşinden sürüklemeye başladı.
"Bırak!"sesim fısıltı gibi çıkmıştı
"Bırak dedim bırak!" bu sefer sesim biraz önceye göre daha yüksek çıkmıştı.
Kolumu kıskacından kurtarmaya çalıştıkça daha sıkı kavrıyordu.
O kolumu sıktıkca canım yanıyordu bi o kadar sıkıyordu ki dayanamayıp çığlık attım. Birkaç kişi odasından çıkıp ne olduğunu izliyordu.
"Bırak! Bırak beni! Yardım! Yardım edin imdat!"diye çığlık çığlığa bağırıp ağlıyordum etrafıma baktığımda herkesin bana acıyarak baktığını fakat hiçbir müdahale etmediklerini gördüm.Yazıklar olsun böyle insanlığa yazıklar olsun! Nefret ediyorum böyle yapan herkesten. Nefret ediyorum gücünün yettiğine bulaşanlara sırf güçlü diye güçsüze maddi manevi zulm edenlerden. Kadınlara şiddet uygulayan herkesten nefret ediyorum niye geber miyor ki böyle aşağılık insanlar?
Beni yangın merdivenler'inden otoparka sürükledi
"Konuşucaz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden böyle bu hayat!?
Casuale"Sen seni deli gibi seven birini kaybettin ama zaten hep çok seven kaybetmez mi? Bak yine bu döngü değişmedi ama bitti seni sevmek gibi bi aptallık yapmayacağım artık!" diyip hıçkırdım. "Bebeğim ben seni köpek gibi seviyorum neden inanmıyorsun bana...