3.Bölüm

3 1 0
                                    

"NE KONUŞUCAZ YA! NE? SENİNLE KONUŞACAK HİÇ BİR ŞEYİM KALMADI ANLADIN MI BENİ KALMADI! YA SEN BENİ ALDATTIN ALDATTIN BİDE UTANMADAN HALA KONUŞUCAZ DİYORSUN!"dedim ve onu hısla ittim.
Arkamı ona dönüp sakinleşmek için fakat tekrardan ona dönüp

"Sen seni deli gibi seven birini kaybettin."bir an duraksadım diyeceklerimi  kafamda toplayıp devam ettim. "Ama zaten hep çok seven kaybetmez mi? Bak yine bu döngü değişmedi ama bitti seni sevmek gibi bi aptallık yapmayacağım artık!" diyip hıçkırdım.
"Bebeğim ben seni köpek gibi seviyorum neden inanmıyorsun bana ya"
"Lan it seni otel odasında sürtük bi karıyla sevişirken bastım odaya girdiğimde o kadar dalmışsın ki beni bile fark etmedin sürtük seni itince işin yarım kaldı diye üstüme yürüyordun şerefsiz varlık! Sana adam bile diyemiyorum. Hala geçmiş karşıma beni köpek gibi sevdiğini söylüyorsun.Yazıklar olsun!"dedim. Yanından geçecekken kolumu sıkıca kavrayıp beni duvara savurdu sırtımı o kadar sert çarpıştım ki acıyla inliyip yere yığıldım o da durmayıp üstüme çıktı. Ardından üstümü çıkarmaya başladı.
"Okan napıyorsun sen ya! Ne yaptığını zannediyorsun sen! Bırak! Dokunma bana!"
Çığlık çığlığa onu üstümden itmeye çalışırdum fakat onu üstümden itmeye çalıştıkça kendini bana bastırıyordu.
"Aaaa! Bırak! Bırak dedim sana! İmdat!  Yardım edin kimse yokmu!"
"Şşşşştt sakin ol! Bişey yapmayacağım sadece biraz eğlenicez."Diyip boynumu öpmeye başladı.
Ben çığlık attıkça o dudaklarını daha sert bastırıyordu.
En sonunda "Eh yeter be! Kes sesini yoksa ben kesicem!"diyip tokat attı.
Onun tokadıyla başım yana savruldu.
Ben hıçkıra hıçkıra ağlarken o vücuduma dokunuyordu.

Tam eli sütyenime gittiği sıra Okan'ın arkasında bi süliet gördüm.
Bana kısa bi an baktıktı ve biraz daha yaklaşıp Okan'ı üstümden hızla çekti Okan bu hazırlıksız yakalandığı için başka bir yere savruldu adam da bunu fırsat bulup Okan'ın üstüne çıkıp"Lan piç kurusu sen utanmıyor musun kadını taciz etmeye!"diyip sert yumruklar savurdu.
"Aşağılık adam,alçak sen o kadına nasıl dokundun ha! Nerelerine dokundun."Diyip onun bana dokunduğu yerlere sertçe vurmaya başladı.
Hızını alamayıp ayağa kalktı ve sert tekmeler atmaya başladı.
Ben şokta olduğum için hem ağlıyorum hem olanları izliyorum.
Sonra kızların sesini duydum " Sera!  Sera noldu sana kim yaptı ne bu halin!?"diyip sarıldı Beril. Ben konuşanazken kızlar da yeni fark etmiş olacaklar ki Okan ve Okan'ı
döven adama şokla bakakaldılar. "Okan mı bişey yaptı sana?"Dedi Berna öfkeyle bana dönüp.
Kafamı sallayıp onu onayladığımda o da Adama katılıp Okan'ı tekmelemeye başladı.
"Sen Saraya dokunmaya nasıl cesaret edersin la şerefsiz!"diyip ard arda tekme atmaya başladı Berna.
Beril de bi onlara bi bana bakıyordu sonra da yerdeki kıyafetlerimi görünce aceleyle üstüme geçirdi.
"Bebeğim sen burda bekle ben Berna'yı da alıp geliyim seni burdan çıkaralım tamam mı güzelim?"Dedi ve kısa bi an bana bakıp sıkıntılı bi nefes verdi ona tepki vermediğimdeyse hızla Berna'nın yanına gitti.
"Berna gel hadi Serayı çıkaralım burdan."Dedi.
Berna da bana göz ucuyla bakıp sıkıntılı bi nefes verdi. Ardından başını salladı yanıma geldiklerinde ikiside yanıma gelip beni kaldırdılar.
Kalktığımda başım döndüğü için Beril'e tutundum.
Beril " Sera!" Diye bi an çığlık attı onun çığlığıyla yere düştüm sonrası koca bir karanlık...

Neden böyle bu hayat!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin