CHAPTER 2

6.5K 43 0
                                    

Hanna terbangun dari lenanya dalam keadaan terkejut. Semalam dia bermimpi bahawa dia dirogol.

Mata Hanna berhenti pada lenggan sasa yang memeluk pinggangnya itu dari belakang.

Sekali lagi airmata Hanna tumpah.. Dia tidak bermimpi.

Hanna ingin mengalihkan tangan Mark dari pinggangnya tetapi makin kuat tangan itu memeluknya.

Hanna terus menolak kasar badan Mark.

Lelaki itu terkejut lalu terbangun dengan pantas.

Kelihatan wajah lelaki itu terkejut saat melihat air mata Hanna sudah banjir.

Mark memerhatikan bilik VVIP ni. Kepalanya terasa pusing.

Lebih mengejutkan lagi tatkala Mark melihat badannya tiada seurat benang sama seperti perempuan yang dilihat dihadapannya ketika itu.

"Who are you?" Mark menyoal Hanna

"How dare you ask me. Who I am? You're the one who raped me last night!"

Mark ketawa.

Mustahil dia merogol perempuan ni.

Mark mengingati bait-bait peristiwa semalam tetapi dia langsung tidak ingat apa yang berlalu.

Yang Mark ingat, dia melihat Nancy bersama-sama seorang lelaki memasuki hotel ini dan ya! Seingat dia ini biliknya.

Selepas dia mengekori Nancy ke sini. Dia ada ke bar berhampiran untuk melepaskan rasa kecewa. Terlalu banyak alcohol diambilnya malam itu.

Mark mengambil walletnya. Lalu diserahkan beberapa duit kertas korea kepada Hanna.

"I'll pay as much as you want. "

Hanna mengigit bibirnya.

"Aku bukan pelacurlah Bodoh!"

"Oh, so kau orang Malaysia?" Mark juga agak terkejut. Disangkakan perempuan ini berasal dari negara barat.

Hanna melihat wajah Mark dengan pandangan tidak puas hati.

"Keluar dari bilik aku sekarang!" Hanna sudah tidak tahan lagi.

'Persetankan kau orang melayu atau cina. Korea atau Malaysia. Aku tidak mahu tahu.'

"Chill Miss... I don't think this is your first time right?"

Mark seperti biasa dengan lagaknya.

Dia tidak suka perempuan hipokrit. Bukan dia seorang sahaja yang rasa nikmat semalam pasti perempuan ini pun sama merasakannya.

Ya! Walaupun tidak mengingati kejadian tersebut namun Mark masih dapat merasakan kehangatan malam semalam yang membawanya ke punca langit semalam.

Hanna malas hendak menjawab mahupun melihat wajah Mark ketika itu. Dia ingin segera mandi dan beredar dari negara itu.

"Ouch!" Hanna terjatuh. Kakinya rasa lemah ketika itu. Selimut yang menyelimuti badannya dikemaskan.

Mark terpampam sebentar.

Baru dia dapat melihat dengan jelas tompokkan darah yang melekat diatas cadar putih itu.

Mark pantas menyambar tuala yang dipakai Hanna semalam lalu disarung kepinggangnya  untuk menutupi tubuhnya yang tiada seurat benang pun ketika itu.

"I'm sorry. Let's me help you."

"Don't you dare to touch me!"

Hanna menepis kasar tangan Mark.

TUAN MARK AYDENWhere stories live. Discover now