CHAPTER 3

5.6K 41 0
                                    

Hanna menapak lagi kehadapan. Mencari ruang untuk lebih dekat dengan Mark.

"Why are you still here! Get the fu** ..."

Bibir Hanna menjadi sasaran Mark.

Hanna meronta-ronta kelemasan. Tangannya dipegang kemas Mark.

Mark melepaskan Hanna supaya Hanna dapat mencuri nafas.

Hati Hanna panas lalu tangannya menampar pipi kanan Mark.

Mark terpana.

Ego Mark juga membara. Tidak ada seorang perempuan berani menampar wajahnya termasuklah mamanya sendiri

Mark mengunci tangan Hanna didadanya. Pantas sekali lagi bibir Hanna menjadi sasarannya.

"Lep.... Lepaslah!"

Hanna menolak dada bidang milik Mark.

"Lagi sekali kau tinggikan suara kau ataupun tampar aku.. kau akan rasa apa yang kau rasa malam semalam..." Mark berbisik lembut ditelinga Hanna.

Hanna menarik kasar tangannya. Keluhan berat dilepaskan.

Siapa mamat ni? Kenapa psyko sangat??!!

********

"Kau tak ada kerja ke?" Hanna menyoal Mark.

Hanna sudah malas hendak memikir soal daranya yang telah diragut Mark.

Baginya hidupnya sudah musnah sejak kekasihnya Iyan ketahuan curang dengan gadis korea semalam.

"Nampak macam aku penganggur ke?" Mark mengangkat kening memandang Hanna.

Hanna mencebik.

"Tak lah tapi nampak macam perogol."

Mark ketawa.

"Kau seorang je setakat ni mangsa yang aku rogol."

Hanna malas menjawab. Tangannya laju menyuap makanan yang dibeli Mark.

"Teman aku satu minggu ni."

Hanna berhenti menyuap makanan. Macam mana dia tahu masa aku sepatutnya tinggal lagi seminggu di sini.

"Aku tak mahu!"

Mark memandang tajam Hanna.

"Kau lupa tadi aku cakap apa?"

Hanna pantas menekup mulutnya.

Mark memberi senyuman sinis.

"Tahu takut."

Hanna menjulingkan mata kerana menyampah dengar ayat-ayat Mark.

"Beri aku peluang untuk tebus kesalahan aku dalam masa seminggu ni."

"Kau ingat kesalahan kau tu boleh dibayar dengan satu minggu?" Hanna menyoal Mark.

"Jadi apa yang aku boleh buat?"

"Kau lepaskan aku balik Malaysia sekarang."

"NO!"

Hanna terkejut.

'Dah kenapa mamat ni? Aku bukan isteri dia pun.'

"Please.."

Hanna hanya diam. Dia jadi keliru kenapa lelaki ini tidak benarkan dia kembali ke Malaysia.

Apa tujuan Mark Ayden sekarang?

************

Jam menunjukkan pukul 10 malam. Sejak habis dinner tadi. Mark Ayden tidak kelihatan.

Hanna menarik nafas lega.

Berambus juga jantan tu dari bilik aku.

Hanna tersenyum riang. Seharian Hanna tidak keluar dari kamarnya. Makanan lunch dan dinner dibeli oleh Mark untuknya.

Hanna ralit melihat smartphone nya. Dibacanya isu-isu semasa yang berlaku di Malaysia ketika itu.

Baru dua hari di negara orang. Hanna sudah merindukan teh tarik mamak di sebelah pejabatnya.

Hanna baring mengiring menghadap balkoni. Sengaja tidak ditutup jendela di balkoni supaya udara segar diluar dapat dihidunya.

Hanna dapat merasakan pinggangnya didakap dari belakang.

Hanna terkejut pantas menolehkan badannya.

Posisi Mark betul-betul berada dihadapannya dalam posisi berbaring itu.

Hanna hendak bangun tetapi ditahan oleh Mark.

"Macam mana kau boleh masuk bilik aku?"

"Macam biasa. Aku pinjam kunci kau."

Mark memejam mata. Wajah Hanna masih melekap di dada bidang milik Mark.

Terdengar dengupan jantung Mark.

Hanna mengerakkan badannya supaya posisinya membelakangi Mark kembali.

Masih dapat didengari degup denyutan jantung Mark walaupun Mark kini dibelakangnya.

Hanna bergerak lagi untuk menyelesakan kedudukan.

Mark berdehem seketika memberhentikan kelakuan Hanna.

"Stop moving. You make me turn on..."

Suara Mark garau ketika itu.

Hanna mendengar dengupan jantung Mark sangat laju ketika itu.

"Shhh.. dah jom tidur. Aku tak akan ambil kesempatan selagi kau tak goda aku."

Mark bersuara halus. Hanna hanya mengangguk faham.

"Esok ikut aku pergi Incheon."

Hanna tidak membalas.. kerana dia tahu jika balas pun dia terpaksa juga mengikut langkah lelaki itu.

Kadang-kadang dia tidak faham apa yang Mark Ayden fikirkan.. sekejap baran, sekejap baik, sekejap penyayang.. pening melihatnya.

TUAN MARK AYDENWhere stories live. Discover now