Bölüm-19|Teke Teke

3 0 0
                                    


Teke Teke (テケテケ) olarak yazılır ,kendisine bağlı olduğu söylenen bir kız öğrencinin hayaletiyle ilgilidir. Vücudunun bir tren tarafından yarıya bölündüğü bir demiryolu hattına zorbalık ediyor.

 Gece vakti kentsel alanlarda ve tren istasyonlarının çevresinde gizlenenbir onryō veya intikamcı bir ruhtur. Alt bedeni olmadığı için ya elleri ya da dirsekleri üzerinde geziyor, üst gövdesini sürüklüyor .

Bir kişiyle karşılaşırsa, onları kovalıyor ve gövdesinden ikiye bölerek kendi şekilini taklit edecek şekilde öldürüyor.

✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

Efsanenin ortak unsurları arasında ,ikiye bölünerek idam edilen genç bir kadın veya kız öğrencinin hayaleti veya ruhudur.

Alt ekstremitelerini kaybetmiş, elleri veya dirsekleri üzerinde yürüdüğü, hareket ettikçe kaşındığı veya "Teke ​​Teke" benzeri bir ses çıkardığı söyleniyor.

Bir kişi gece Teke Teke ile karşılaşırsa , onları kovalar ve kendi ölümünü taklit ederek ki genelde onları tırpanla ikiye bölüyor.

✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

Hikayenin bir versiyonu , raylara düştükten sonra bacakları bir tren tarafından vücudundan ayrıldığında öldüğü söylenen Kashima Reiko olarak bilinen genç bir kadınla ilgilidir . Bazı kaynaklara göre "Kashima Reiko" hikayesi TekeTeke'den önceye dayanmaktadır. 

Efsaneye göre, bacaksız ruhu banyo tezgahlarına musallat olur ve yolculara bacaklarının nerede olduğunu bilip bilmediklerini sorar. 

Sorgulanan bir kişi, Kashima'nın kabul edilebilir bulmayacağı bir cevap verirse, bacaklarını koparır veya keser. Bireyler bacakları üzerinde olduğunu yanıtlayarak karşılaşmadan kurtulabilirler.

‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

MİTOLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin