CHAPTER 5

5.1K 36 4
                                    

"Mark! Dah lah!"

Hanna memeluk erat pinggang Mark.

Sudahlah tiba-tiba datang menerjah. Wajah lelaki muda itu pula menjadi sasarannya.

"Shiballll!!" Jerit lelaki muda itu.

Mark semakin mara kehadapan. Terlihat beberapa orang pekerja hotel di sana mula berlari mendapatkan mereka berdua.

"Don't you dare to touch my girl again!"

Mark memandang dengan pandangan maut lelaki muda yang berlalu pergi itu.

Pelukkan Hanna mula dileraikan.

Mata Mark kini tajam memandang Hanna.

Tangan Hanna ditariknya keluar dari hotel tersebut.

"Mark, lepaslah!"

Hanna meronta-ronta. Sungguh pergelangannya dirasakan sakit sekali.

Mark menolak Hanna memasuki keretanya.

"Do you see. What the fuc**** clothes are you wearing?!"

Hanna terkesima.

'Apa masalah dengan baju yang aku pakai?'

"You're so fu***** sexy! That's why the man trying to seduce you and wanna make love with you!"

Hanna yang berdiam diri. Malas hendak memulakan pergaduhan.

" Kau sukakan ada orang cuba mendekati kau? Kau suka mengoda lelaki kan?"

Hanna sudah hilang sabar. Bibirnya diketap.

"What the hell are you trying to say Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"What the hell are you trying to say Mr. Ayden?!"

Hanna memandang tajam wajah Mark disebelahnya.

" Why you act like this? I'm not even your fuc**** wife!"

Giliran Hanna pula membalas setiap kata-kata yang dihamburkan Mark sebentar tadi.

Mark tersedar.

Betul juga kata Hanna. Hanna bukanlah isteri dia. Apatah lagi tunang dia. Hanna hanya seorang perempuan yang pernah ditidurinya.

Hanna bukan Nancy! Please sedar Mark!

"Sorry."

*****

Hanna melepaskan keluhan. Suai habis makam malamnya bersama Mark. Dia langsung meminta Mark menghantarnya pulang ke hotel.

Hanna menganti bajunya kepada pakaian tidur. Kakinya melangkah kearah balkoni. Dibuka jendela balkoninya supaya angin dapat menembusi masuk ke kamar indah itu.

Sungguh nyaman angin daripada pantai itu.

Telefon bimbit disisi katilnya diambil.

TUAN MARK AYDENWhere stories live. Discover now