Jayden
Stau în casă și și privesc un meci de fotbal la televizor . Ceva nu-i bine cu mine ,pe bune am tot încercat să călăresc valurile și am făcut-o grozav , dar parcă nu-i de ajuns .. sunt încă supărat că am căzut chiar în fața rivalului meu . Nu pot să cred că s-a întâmplat asta . Pe unde mai pui că am salvat-o pe roșcată de șarpele cu venin . Nu știu de ce am zis chestiile alea ...am zis ce mi-a venit în cap însă am făcut-o mai mult ca să îl văd pe Bennett cum pleacă cu coada între picioare . Sunt lihnit , am stat în apă patru ore fără să mănânc ceva și trebuie să am o alimentație sănătoasă ca să mă mențin în formă . Legat de vecina mea..nu știu unde a dispărut ,văzusem că stătea în apă fără să se miște probabil că nu știe să înoate sau îi e frică, sincer vorbind nu o înțeleg pe Hannah , nu prea știe ce vrea de la viață , ba e nervoasă..ba tristă...ba abea dacă are dispoziție încep să cred că tipa e depresivă . Primesc un mesaj . A nu... futu-i nu ea !.
Samatha: Ce faci ?
Eu: Sunt plecat , nu pot vorbi
Bag minciuni de rahat , pentru că sunt prea prost ca săi zic în față că între noi nui nimic a fost sex ..acum nu m-a e . Și în plus săptămâna asta sunt ocupat n-am timp de relații sexuale după concurs cu cea mai mare plăcere .
Samatha : Trec diseră pe la tine
Eu: Nu voi fi acasă , vin abea peste tei săptămâni
Samantha : Nu minții ! Știu că participi la concursul ăla stupid !
Eu : Prea multe ști
Știu..a sunat grosolan , dar chiar vreau să mă lase în pace , concursul e luni și mai am încă trei zile ca să mă antrenez deci ar face bine să mă lase în pace .
Samatha : Ce te-a apucat de îmi vorbești așa ? Pe bune Jayden devi un mitocan
Eu : Ascultă , ești drăguță , mi-a plăcut să ți-o trag , dar asta a fost , nu ești iubita mea
Abordez situația alt fel , poate că dacă ii zic prin mesaje că vreau să mă lase în pace și că nu-s interesat v-a fi mai bine
Samatha : Ce vrea să însemne asta !? Parcă urma să fiu iubita ta
Clar n-am stabilit asta .
Eu: Ce ai mâncat azi dimineață ?
Samatha : Am luat o porție de orez cu ou
Eu: Ei bine , cred că oul era stricat pentru că nu ești iubita mea și nici nu vei fi vreodată
Samatha : !!!!!!! ÎȚI BAȚI JOC DE MINE !!!
Nici nu mă chinui să-i răspund , șterg numărul apoi mă concentrez pe televizor . Poate mai spre seară plec să înot . Telefonul meu sună , știu că e Samatha așa că nu-i răspund și îmi dau telefonul pe mut . Continui să privesc televizorul , iau telecomanda și butonez telecomada căutând un canal care să mă captiveze , nimic..nimic..ca viața mea . Nu am nimic în viața asta in afară de casa asta uriașă . Dacă aș spune că am avut o copilărie frumoasă aș minții .. pentru că n-am avut . Iar relația cu tata nu-i cea mai bună , dar să-l lăsăm pe bătrânul ăla enervant simt că mă sufoc , mă plictisesc teribil , Dylan iar e plecat să îl ajute pe taică-su la nu știu ce iar eu stau singur . Din nou . Încep să cred că îmi trebuie mai mulți prieteni , mă gândesc la Hannah .. însă nu cred că ar vrea să își petreacă timpul cu mine . Despre ce dracu vorbesc ? Nu pot să cred că m-am gândit că eu și Hannah ne-am petrece timpul împreună e clar că suntem diferiți ea e ciudata depresivă cu sânii frumoși eu tipul mișto și care arată bine .
CITEȘTI
The beach
RomanceNimic nu e mai frumos de cât să îți începi vara pe o plajă . Hannah Stewart se hotărăște ca de data asta să-și petreacă vacanța pe plaja din Texas . Vrea să se simtă în largul ei fără prea multă companie , Hannah este sigură că după această relaxant...