Jayden
Următoarele șase ore din viața mea le-am petrecut în apă cu placa în mână , azi natura ține cu mine , poate pentru că sunt ca un câine turbat și nu-mi găsesc locul ? . Mâine dimineață urmează să să-l înfrunt pe Craig Bennett , nu mi-e frică că o să pierd , pentru că știu că nu o voi face .. mie frică că el..v-a fi acolo . Tatăl meu ..Criss Alistter cel mai vestit om pe care îl cunosc însă pe cât de multe afaceri a deschis , pe atât de mult mă urăște . Știu sunt fiul lui .. unicul lui fiu . Meseria de om de afaceri i se potrivește mai bine de cât meseria de tată . Sunt agitatat , de aceea am stat mai mult în apă ca să mă antrenez și să câștig ăsta e motivul pentru care încă sunt fiul lui . Și-l urăsc ! Nineni nu-l suportă ..nici măcar mama nu a mai suportat . Stau la masă cu o sticlă de bere și cu fiecare oră când soarele se apropie de apus inima mea bate dublu mai rapid , n-am de ce să-mi fac griji ..pot să o fac..faza e că oricât de mult aș încerca niciodată nu l-aș putea mulțumii pe el . O bătaie în ușă mă întrerupe din gândurile mele , toată ziua m-am gândit la asta ..abea aștept să treacă și ziua de mâine . Când deschid ușa capul roșcat al lui Hannah stă în prag , e mult mai mică decât mine .. deși stă cu o treaptă mai sus tot sunt mai înalt cu un cap de cât ea .
- Scuze , erai ocupat ?
Întreabă ea dându-se puțin înapoi . Poartă niște sorți de in și sutienul albastru pastel în dungi de la costumului de baie iar părul îi e prins într-o coadă . E ciudat cum că sânii ei par să aibă o piele fină și delicată , însăși gândul ăsta îmi dă dorința de ai apuca și să-i strâng . Însă nu o voi face , Hannah e de treabă și nu cred că ar fi frumos din partea mea .
- Nu , nu eram ..doar stăteam și mă odihneam . Vrei să intri ?
Întreb eu și mă dau la o parte din ușă făcându-i loc , însă aceasta scutură din cap cu un zâmbet .
- E în regulă , am venit să te i-au la înot , bineînțeles,asta dacă vrei
Sunt cam obosit după exercițiile alea , nu cred că aș vrea să vin la înotat , dar a venit la ușa mea ca să mă întrebe personal , când putea pur și simplu îmi de-a un mesaj . Recunosc , m-am înșelat în privința ei , Hannah e o tipă mișto deci nu am să refuz de dragul ei .
- Mal și Dylan vin și ei ?
- Da , Mal mi-a dat mesaj spunând că ajung în câteva minute
- În regulă.. mă duc să-mi i-au alți sorți
Zic eu și fac un pas în casă , mă pomenesc însă mă opresc la fel de repede întorcandu-mă spre Hannah , care așteaptă la ușă
- Vrei să aștepți înautru ?
Tace pentru câteva secunde, aparent nu-i sigură dacă vrea sau nu , aș vrea să știu de ce are blocajele astea poate are legătură cu valurile și întâmplarea oribilă despre care mi-a pomenit dimineață . Sper că nu s-a înecat nimeni din rudele ei . M-aș simți prost . Într-un final aceasta intră cu pași mici , îi arunc un zâmbet mic de încurajare .
- Ia loc și simtete ca acasă
Zic și fac semn spre canspea . Zâmbește și ea iar când se așează zice
- Frumoasă casă
- Mersi.. încerc să o păstrez pe cât de curată e posibil
Asta e o minciună . Pentru că Dylan avea dreptate, nu prea strâng din urma mea , fie mi-e lene fie sunt prea obosit de la surf . Când întru în dormitor caut prin hainele mele ceva cât de cât să arăt bine . I-au un tricou gri curat și mă asigur că miros bine m-am dat cu after shave-ul meu de două ori n-aș vrea să put în prezența unei tipe drăguțe . Când mă întorc o găsesc pe Hannah fix acolo unde am lăsat-o , se ridică imediat când îmi fac apariția în sufragerie .
CITEȘTI
The beach
RomantikNimic nu e mai frumos de cât să îți începi vara pe o plajă . Hannah Stewart se hotărăște ca de data asta să-și petreacă vacanța pe plaja din Texas . Vrea să se simtă în largul ei fără prea multă companie , Hannah este sigură că după această relaxant...