2. bölüm

339 15 32
                                    

Urabe evinde sakin bir şekil de kitap okuyordu tabi bu sakinlik Nitta'nın kapıyı çarpmasıyla son buldu. Öyleki Urabe'nin yanında duran kedi gerginliği sezip balkona kaçmıştı.

"Senin derdin ne söylesene"dedi Nitta

"Benim bir derdim yok neden böyle düşünüyosun ki"

"Madem bir dedin yok neden okuldan nakil aldın ve ben bunu neden 1 hafta sonra kishida'dan öğreniyorum"

Nitta gerçekten sinirlenmişti onlar arkadaş değil miydi neden böyle davranmıştı?

"Çünkü öyle gerekti"

"Öyle gerekti de ne demek sen benimle dalga mı geçiyorsun ilk önce klüpten şimdi de okuldan ayrıldın ve hepsi Nankatsu ile maç yapıp kaybettikten sonra oldu sen bu değilsin kedine gel hırsın nerde neden soğudun futboldan"

"Soğumak"

"Evet soğumak daha fazla çalışabiliriz neden böyle hemen geri çekiliyorsun"

"Nitta ne yaparsak yapalım ona karşı bir şansımız yok bunu sende çok iyi biliyorsun anla bunu artık hem ben o kadar da iyi değilim tam bir beceriksizin tekiyim"

"Ne kendini neden bu kadar küçük düşürüyorsun yapma bunu "

"Nitta futbol benim için bitti yeni bir okula başladım yeni bir sayfa açmak istiyorum"

"Tamam her şeyi boşverdim neden bana haber vermedin neden ben başkasından öğreniyorum söylesene biz dost değil miyiz "

"Bir hafta sonra aklına geldim Nitta ayrıca eminim yanında olmamdan utanıyorsundur kimse beni sevmez anlıyor musun beni babam bile sevmedi kendimi ben bile sevmiyorum"

Işte o an oda da yankılanan tek ses bir tokat sesiydi ilk önce kendine gelmesi için sert bir tokat atmıştı Nitta sonra ise dayanamayıp sarıldı

"1 hafta boyunca hastanedeydim sana ne kadar değer verdiğimin farkında mısın? Seni aptal siktir et dostluğu tamam mı? Umrum da değil seninle dost olmak istemiyorum"

"Az önce bana ne kadar değer verdiğini söylüyordun ne oldu "

"O sesini kes ve beni dinle seni seviyorum anladın mı beni "

"Anladım. BİR DAKİKA NE "

"Ayrıca benden kurtuldum diye sevinme bende senin okuluna nakilimi aldırdım"

"Bu arada saçın ve gözlüğün çok yakışmış bence saçlarını hep arkadan toplamalısın gözlükler de yakışmış beğendim"

"Bu arada saçın ve gözlüğün çok yakışmış bence saçlarını hep arkadan toplamalısın gözlükler de yakışmış beğendim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçını böyle hayal edin

"Sen şimdi beni mi seviyorsun?"

"He evet bir sorun mu var?"

"Yok tabii yok yani sevgimin karşılıklı olduğunu düşünmemiştim "

"Ama artık biliyorsun "

"Evet biliyorum o yüzden sevgili olmalıyız"

"Bence de sevgili olmalıyız"



Bu bölüm bitti hadi bakalım seri de de Urabe'yi uzun arkadan toplu saçla görmek isterdim.

Kaptan Tsubasa One Shots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin