Pierre, Luis Napolyon'un uyuyan bedenine baktı.
Her zaman istediğini söyleyen ve yapan bu baş belası ve asi onu seviyordu.
O gülümsedi.
Luis ile ilk kez tanışmadan önce onun hakkında pek çok söylenti duymuştu ama hiçbiri gerçeğe yaklaşmıyordu. Luis çok daha kötüydü. Her an patlayabilecek canlı bir yanardağ.
Luis taktikleri hiçbir zaman sevmezdi ve onları asla dinlemezdi (en sevdiği cümle şuydu: "Ben forvetim, gol atmak için taktiğe ihtiyacım yok.") ve 'kural' kelimesi kesinlikle yoktu. onun sözlüğü.
Pierre, Luis'in vahşi sarı saç tellerini okşadı. Saçları bile isyankardı.
Luis'ten önceki ve sonraki hayatını düşündü. Önceleri... bir şekilde "renksiz"di. Her zaman istediğini, istediği zaman elde etmişti. Hayatında dert ve endişeler yoktu. Ve sonra Luis Napolyon ortaya çıktı. Gürültülü, asi, asi.
Doğru, takım olarak birlikte çalıştılar ve hala da çalışıyorlar, ancak bunun nedeni sadece aynı hedefi takip etmeleriydi: kazanmak.
Saha dışında başlangıçta pek iyi anlaşamamışlardı. Luis onun şımarık, tek çocuk olduğunu yüzüne karşı söylemişti. Bu onu şok etmişti ve incitmişti ama o bunu aşmış ve değişmeye çalışmıştı. Şimdi bile neden Luis Napolyon tarafından kabul edilmek ve tanınmak istediğini anlayamıyordu ama bunu istemişti. Luis'in arkadaşı olmak istemişti.
Belki Luis biraz sakinleşmişti ya da Elle-Sid Pierre değişmişti ama bir nevi arkadaş olmuşlardı.
Luis hâlâ ona onun hakkında ne düşündüğünü anlatıyordu ama buna ek olarak Luis bazen onu dinleyip geri adım atıyordu. Ya da muhtemelen onunla iyi geçinmenin ve onu yönlendirmenin bir yolunu yeni keşfetmişti.
Luis'i başkalarının önünde azarlamanın bir faydası yoktu, o sadece inat eder ve seni bir daha dinlemezdi. Hayır, onunla yalnız başına, göz göze konuşmanız gerekiyordu ve ona iyi nedenler sunup bunu ona açıklamanız gerekiyordu.
Luis bir hatayı kabul edebilirdi, bu kolay değildi, doğru ama bunu kabul edebilir ve bir daha asla tekrarlamayabilirdi. Nadiren 'özür dilerim' der ve onu zorlamaya çalışmamalısınız, aksi takdirde inatçılığı onu alt eder.
Luis bir dövüşçüydü ve onunla uğraşmak zorundaysanız bunu göz önünde bulundurmanız gerekirdi.
Bu yüzden çoğu insan onunla anlaşamıyordu. Onun kişiliğini bilmiyorlardı; ama Pierre onu tanıyordu.
Ve o zamana kadar farkına bile varmadan asi futbolcuya aşık olmuştu.
Nedeni? Bilemedi. Muhtemelen ondan çok farklı olduğu için; muhtemelen kişiliği ya da muhtemelen her zaman soğuk bir ateşle aydınlanan gri-mavi gözleri. Ya da muhtemelen hep birlikte farklı bir şey. Sadece onu seviyordu. Onun küçük isyancısı.
Pierre gözlerini kapattı. Acı gerçek, Luis Napolyon'u seviyordu. Acı vericiydi çünkü Luis'in aşk hakkında hiçbir şey düşünmediğini biliyordu, sadece biliyordu. Bunu defalarca açıkça dile getirmişti.
Hayır, Luis'e ona olan aşkını asla söylemezdi. Eğer bunu yaparsa onu sonsuza kadar kaybedecekti.
Ve bu onun ödemek istemediği bir bedeldi.
Duygularına asla karşılık vermese bile Luis onun için her şey demekti.
Pierre dikkatli olması gerektiğini biliyordu. Eğer Luis'e çok fazla şefkat gösterirse, eğer Luis onun kendisini kısıtladığı hissine kapılırsa kaçar ve bir daha geri dönmezdi. Ve Luis Napolyon'un kaybı onun kalbini onarılamayacak kadar kıracaktı.
Luis'in saçını okşadı ve gözyaşlarını tutmaya çalıştı. Burada hayatının aşkı Luis onun kollarında yatıyordu ama bunu ona asla söyleyemedi.
Luis'in konumunu değiştirdiğini hissetti.
Luis boynuna doğru "Bana bakmayı bırak. Uyuyamıyorum" diye mırıldandı.
Pierre şaşırmıştı. Luis'in uyuduğunu düşünmüştü.
"Özür dilerim", diye fısıldadı Pierre.
"Ağlıyorsun", diye Luis yorganın derinliklerine daha da sarıldı.
"Hayır, değilim", Pierre boşuna durumu kurtarmaya çalıştı.
"Yalan söyleme", Luis hâlâ gözlerini açmamıştı, "bunu sesinden duyabiliyorum."Pierre zayıfça gülümsedi.
"Tamam ağlıyorum." diyerek pes etti.
"Neden?" Bu iyi bir soruydu. Ona kolayca 'Çünkü seni seviyorum' diye cevap verebilirdi ama bu, birlikte oldukları her şeyin sona ermesine neden olurdu.
"Çünkü... hayalimin asla gerçekleşmeyeceğini biliyorum." Pierre cevap verdi.
"Neden? Nereden biliyorsun? Denedin mi?" Luis yeniden kıpırdandı.
"Hayır ama biliyorum."
"Nereden biliyorsun? Eğer hiç denemediysen, hayalinin asla gerçekleşmeyeceğini nereden biliyorsun?"
Tipik Luis, diye düşündü Pierre, Luis her zaman hayalleri için savaşırdı.
Pierre dudağını ısırdı. Gerçeğin ne kadarını ortaya çıkarabilirdi?
"Çünkü... Çünkü ben bir insana aşığım ama o kişi... en azından romantik bir tip değil. O kişinin yanına gidip şunu diyemem... Seni seviyorum, çünkü - çünkü o kişi beni terk ederdi ve bu da olmasını istemediğim bir şey. Bu yüzden ağlıyorum." Luis bir süre sessiz kaldı ve şöyle dedi: "Yine de deneyebilirsin. Asla bilemezsin. Bahsedilen kişi düşündüğünden farklı tepki verebilir." Pierre üzgün bir şekilde gülümsedi. Söylemesi yapmaktan kolay.
Orada sessizce yatıyorlardı, Pierre Luis'in tavsiyesini düşünüyordu. Luis'e gerçeği söyleyemezdi. Yapamadı. Onu kaybetme riski çok yüksekti.
Yatağın hareket ettiğini ve dudaklarının sıcak olduğunu hissetti ama daha tepki veremeden öpücük sona ermişti.
"Ben de seni seviyorum Elle-Sid. Şimdi bırak da uyuyayım." Luis arkasını döndü ve örtüyü başına kadar çekti.
Pierre şaşkın bir halde orada yatıyordu. Luis az önce "Seni seviyorum" mu demişti?
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaptan Tsubasa One Shots
Short Storyher bölüm ayrı bir hikaye hikayeler kısa olucaktır manga ve anime ile bağlantısı yoktur