"el amor está compuesto por un alma habitando dos cuerpos"
Sanki o bir kitap ben de onu zevkle okuyan herhangi biriyim. Ne kadar okursam okuyayım sıkılmayacağım en güzel kitap. Ezberlediğim satırları her zaman ilk günkü heyecanla okuyan, beynime kazınan en güzel şey. Aynı kitabı on kez okumak insanı bıktırır, başka bir kitaba geçmek ister, başka şeyleri keşfetmek ister, değil mi? Sadece bazıları. Ben onun her kelimesini tekrar keşfediyorum, her okuyuşumda daha çok heyecanlanıyorum, ilk defa okuyormuş gibi şaşırıyorum. Kalbime işlenen kırgınlıklar bile o kitaptan uzaklaştıramıyor beni. Beni her üzdüğünde daha fazla okumak istiyorum onu, içindeki kırgınlıkları, hisleri bilmek istiyorum. Her cümlesinde ne hissetmiş, ne anlatmak istiyor, bunların içime işlenmesini istiyorum. Sayfalarını özenle çevirip zarar vermek istemiyorum, onu gökyüzünde saklamak istiyorum. Her zaman en iyisi olduğunu yazmak istiyorum küçük kelimelerinin yanına ama kalemimin canını acıtmasını istemiyorum. Kapağını bana bir gün kapatır da bir daha açmaz diye her gün daha çok okuyup her anını ezberlemeye çalışıyorum. Tüm sayfalarını kalbime işliyorum. Biliyor mudur ne kadar güzel ve okunası olduğunu? Onu seviyorum, hissiyatını, kalbini, bedenini, ruhunu, satırlarını, anlattığı hikayeleri ve sayfaları. Onunla ilgili her şeyi çok seviyorum.
yong'