"Quand j'étais perdu dans les notes, j'ai trouvé mon chemin avec toi.."
★
Bugün diğer günlere nazaran daha karışık bir ruh halindeyim. Yong eskiden her gün benim için güzel sözler yazar ve cebime sıkıştırırdı. Elimde defterim, kucağımda nota kağıtlarım, aklımda Yong'un yazdığı sözler daha güzeli var mıdır bilmem. Şarkı yazmak istiyordum. Okulda bir müzik grubumuz olduğundan bahsetmiştim anlayacağınız üzere besteleme konusunda oldukça yetenekliyim. Kafamı dağıtmak isterken kendimi yine Yong'u düşünürken buluyordum. Eh rahatsız olduğum söylenemezdi ama şarkı yazarken kafamın boş olmasını ve bir anda gelen ilhamlarla ortaya çıkan kelimeleri severdim. Ama işte bu Yong aklımdan ne zaman çıkar ki?
"Notalarda kaybolurken sende yolumu buldum.." en çok sevdiğim yazısıydı. Yong beni gitar çalarken izlemeyi çok severdi. Benim bile fark edemediğim şeyleri fark eder bana nasıl notalarla bütünleştiğimi, nasıl dünyadan koptuğumu söylerdi. Notalar.. notalar kaçış yolu olan bir adamı anlatan şarkı fena olmazdı aslında ne dersiniz? Dünyanın kirliliği ve insanlarından uzaklaşmak için notalara dayanıyor. İnsanları sevmez çok fazla konuştuklarını ve kötülüklerden ibaret olduğunu düşünür. Notalar ise saftır, huzurludur, iyidir ona ve duygularına zarar veremezler. Hayatta yaşamayı sevdiği tek bir an vardır o da notalarda kaybolduğu zamandır. Sonsuza kadar o anda kalmak ister, gerçekliğe döndüğünde sinirlenir hayatın notaları elinden aldığını düşünüp sitem eder. Tuttum bu fikri!! Yong yine ve yine ilhamım olup beni belirsizlikten çekip kurtardı. Şarkıyı bestelediğim gibi çalmak için yanına geleceğim. Beni her zaman ki heyecanın ve dikkatin ile dinlersin değil mi? Sanırım söz yazma sırası bana geçti güzelim. Her gün bir şeyler yazıp yanına koyuyorum görüyorsun değil mi? Okurken ne heyecanlanıp gülüyorsundur şimdi.. canını acıtmaması için çok derine inmiyorum merak etme. Baksana şu hikayedeki adam ben olayım notalarda sen ol olmaz mı? Hem normalide öyle değil mi? Dünyanın gerçekliğinden kaçarken sende soluğu almıyorum sanki.. beğeneceğinden eminim. En kısa zamanda yanına geleceğim birtanem. Şimdiden notalarda meraklı, meraklı dolaştığını hissedebiliyorum...yong'