VAROVÁNÍ!!!
"PŘÍMÍ SEX" scény
prosím, uvědomte si před čtení kapitoly.
Opakuji... [VAROVÁNÍ! ROVNÝ SEX V TÉTO KAPITOLE]
(Pov je většinou Muzan)
-----
Okamžitě se vracím do své kanceláře
Když jsem šel blíže ke stolu, upřel jsem na ni oči a ona věděla, co potřebuji. A chci to hned.
Otočil jsem židli, na které jsem seděl, a začal jsem ji líbat, když jsem zvedl její tělo ke stolu.
Uvolnil jsem si kravatu, když jsem pohyboval rty na její čelisti, cucal každý koutek a olizoval ji až ke krku.
Rozepnula knoflíky mého póla, ale zastavila se uprostřed okamžiku, kdy moje ruce zničily její oblečení. Uprostřed jsem to dost silně roztrhl.
Jak se na to dusila a dívala se na mě se slzami v očích.
Pamatuji si Tanjirovy oči, jak se na mě tak dívali.
Okamžitě jsem ji pustil hlavu, rozkašlala se a dala si roubík, pusa ji přetékala slinami a oči měla hodně zarudlé. Naznačím rukou, aby pokračovala v tom, co dělala.
Sakra, proč se s ním cítím tak dotčený? Odhrnula jsem si vlasy dozadu a zavřel oči ve snáze se uklidnit a soustředit se na to, co se děje.
Muzan si ženu představuje jako Tanjiro, byl zaskočen ve chvíli, kdy Tanjirou inicializoval polibek. Nebil to normální polibek, protože cítil svůj jazyk v ústech. Nikdy netušil, že by ho Tanjirou ochotně políbil oplzlým způsobem.
Muzan držel tanjirou za krk a klouzal jazykem, pohyboval se a seznamoval se s každým koutkem chlapcových úst. Došel jim dech, ale ani jeden z nich z polibku neustoupil.
Poté, co viděla Muzana vtaženého do polibku a byla láskyplná, k němu žena pomalu vyšplhala.
...
Muzan se vytrhl ze své představivosti.
Nebil to tanjirou, kterého líbal, byla to celou dobu jeho žena. Srdce mu kleslo při pocitu jejich polibku a to ho rozzlobilo.
Byl tak naštvaný a zároveň jeho hlad po tanjirou ještě vzrostl. Držel ženu za boky a začal sní surově pohybovat nahoru a dolů a ještě rychleji, když slyšel její sténání.
Potřeboval ho vidět, musel vidět jeho tvář. Muzen se vytrhl ze svých myšlenek a odložil ženu stranou, jako by byla něčím, co už nepotřebuje.
Vydal jsem se n,a východní stranu mého pokoje, kde jsou uspořádány lahve whisky se sklenicí, která je připravená k použití. Nalil jsem si plnou sklenici a vrazil ji do krku.
Nalil jsem si další a začal jsem svou sklenici krouživými pohyby pohybovat, jako bych sklenici pomalu umyl whisky.
"Nevěděla jsem že můžeš být ještě větší" zašeptala a objela mě zezadu, začala mě hladit na hrudi s vědomím, že ode mě odpovědi nedostane.
"Kdo to byl mimochodem?, ten chlapec kterého jsi onehdy přivedl?" zeptala se, když šla přede mnou, aby mi viděla z očí do očí.
Podívala se mi přímo do očí, jako by ode mě požadovala odpověď. Jak se tato žena ode mě něco požadovat, už jsem byl tak naštvaní, že bych jí nadobro praštil do hlavy.
Ale pojďme se všichni uklidnit a pořádně se s tím vyrovnat. Po tom všem jsem potřeboval, aby si se mnou hrála na dům jako s mou milující manželkou.
Šel jsem a posadil se zpět do křesla, vypil whisky ze sklenice a položil ji na stůl.
Byla stále nahá, její vlasy byly rozcuchané, ale nepopíral bych její dokonalý tvar těla a její krása lichotí její pleti.
Byla ohromená, když jsem jí tam nechaly stát. Vrátila se ke stolu, který stál přímo naproti němu, ruce v bok a stále se dívala Muzanovi do očí.
"Nikdy se mě nevyptej a nikdy mi nepřikazuj, abych odpovídal na tvé sobecké otázky," odpověděl jsem chladně a vyhýbal se jejím očím.
Vzal jsem pero, které bylo na zásuvce, a začal podepisovat své nedokončené práce. Cítím její pohled, možná byla nespokojené s mou odpovědí. Bylo mi to jedno, nežiji, abych ji uspokojil, a ani se neodpovídám tomu, kdo mi velel.
Najednou se předklonila a vzala mé pero z mého sevření, její prsty se natáhly k mým rtům a sjely mi je dolů k bradě, abych zvedl hlavu k jejímu pohledu.
Okamžitě jsem ji přitáhl, pevně ji držel za zápěstí, a druhou rukou jsem držel její obličej.
"Ach - to bolí!" Křičela na mé náhlé jednání
"Drž se od toho," řekl jsem a podíval se jí do očí. O minutu déle a definitivně by se to zlomilo, ale nemůžu, aby moje žena měla zlomené zápěstí, a tak jsem to nechal.
"Teď odejdi a starej se o naší dceru. Až to dokončím, připojím se k tobě na večeři." Políbil jsem ji na tváře a pak pokračoval v tom, co jsem dělal.
"Dobře, miláčku, půjdu," zašeptala smutným tonem. Přistoupila k mému křeslu, políbila mě na tváře a zašeptala "Omlouvám se"
-------------------------------------------------------------------
✨ omlouvám se za to že jsem nebyla aktivní měla jsem rozbití počítač tak teď jsem zpátky✨
ČTEŠ
Jsi můj! (MuzanxTanjirou)
Hayran KurguKamado Tanjirou ztratil svou rodinu ten samí den, kdy potkal tak krásné karmínové oči s vůní, která je pro něj nová a lákavá. Bez rozmýšlení po něm sáhl a řekl: "Tak krásné..."