Varováni: už to znáte špinavé řeči a věci, tentokrát celkově. Nezapomeňte při čtení dýchat.
~~~~~~~~~~
"Prosím, šukej mě," řekl z ničeho nic poté, co si svlékl zbývající oblečení.
"Nemůžu-nechápu, co se to se mnou děje"
Nerozmýšlel jsem se a přitáhl si ho do postele, pevně jsem ho objal.
"Jsi v říji a dříve nebo později nebudu moci ovládat, proto od tebe musím pryč." zašeptal jsem tiše, aby pochopil moji situaci.
"Nechci," šeptal zpět.
Tanjiro pomalu sebral Muzanovi pevné objetí, pokusil se s ním navázat oční kontakt, ale Muzan se jeho pohledu vyhýbal, ale tak oběma rukama zachytil Muzanovu tvář.
Jejich oči se setkaly av tu chvíli se hladově políbili, Tanjiro zaklonil hlavu a měl ústa dokořán pro Muzana.
Muzan vklouzl jazykem dovnitř a tam chlapcův jazyk olízl a tiše ho sál, Muzan dál pustošil chlapce ústa. Na tohle čekal celý život, čekal na něj.
Tanjiro se pak pokusil ovládnou Muzanu, že taky cucal jazyk,táhl Muzanu dále, ale netrvalo to dlouho a vzdal to a požádal Muzana o víc. Chtěl, aby cestoval v jeho ústech víc, aby ho chtěl víc než kdy jindy.
Ani jeden z nich neustoupil od polibku toho druhého, ale Muzan cítil, jak chlapec svírá nosem vzduch, a tak ho pustil, dal mu čas na dýchání a přitom se na něj upřeně díval.
Byl v kaši a Muzanovi připadalo roztomilé, že chlapec ztěžka dýchal a vydechoval, že si ani nevšiml, že slintá.
Muzan se natáhl k Tanjirouovým rtům a palcem setřel chlapcovy sliny ze strany jeho rtů. Muzan stáhl ruku a olízl palec, který použil.
Navzdory tomu, že byl rozrušený Muzanovými činy, nevědomky zíral na Muzanovi rty. Představa, že se ty rty dotýká jeho nahé kůže, ho ještě víc nadržovala.
Muzanovy ruce putovaly dolů k Tanjirouovým bokům, pak dolů k jeho zadku a zvedly ho, aby si sedl na klín, zkřížil Tanjirouovy nohy za sebou a přitáhl si ho blíž.
"Neboj, ty rty jsou jen tvoje." Zašeptal jsem tiše, lehce jsem se dotkl jeho uší svými rty a nakonec jsem je olízl. Pomalu jsem se ho políbil na čelo, oči až k nosu a přejel mu kolem rtů, než jsem ho políbil na tvář.
Byl jsem ohromen Tanjirouovým činem, okamžitě mě políbil na rty a vklouzl dovnitř. Jeho feromony ještě zesílily, když moje ruce sjížděly z ohybu jeho krku na jeho hruď. Začal jsem hrát na jeho tvrdé bradavky.
Ale nezůstal jsem jen u toho, štípl jsem mu obě bradavky a on čekal tak sladkým sténáním někoho, koho chtěl víc.
Vytrhl jsem se z polibku a začal mu olizovat čelist a od té doby jsem pomalu přejížděl jazykem dolů k jeho krku, kde jsem chvíli cucal.
"Mhh... Nghh" jemně vztyčil své tělo dopředu a znovu na můj jazyk. Drží své sténání, zakrývá si ústa rukama a drží se mých vlasů.
"S takovým sténáním si myslím, že už to nevydržím," zašeptal jsem mu sexy, než jsem ho přirazil k posteli.
Jeho feromony zesílily a já věděl, že to moc chtěl. Potřebuji ho zatím uspokojit, aby se uklidnily jeho feromony a nechalo projít období říje.
"Promiň, myslím, že k tobě už nemůžu být něžný," poznamenal jsem, zatím jsem si sundával opasek a pustil dřík z kalhot.
Jeho pleť se na minutu změnila, ale vrátila se zpět k jeho načervenalé pokožce kvůli jeho horku.
Muzan jasně vidí, jak se bojí toho, co se může stát dál, ale Tanjirouovo horko je oba přivádí k šílenství.
Tanjirou se postavil před Muzana zády k němu, obě ruce a kolena na posteli. Muselo to být z instinktů, že okamžitě věděl, co má dělat. Tanjirou lapal po dechu, ale ze svých těžkých nádechů vydal slova.
"haahhh... P- prosím" roztáhl nohy a přidržel si jeden ze svých hýždí a roztáhl je.
"Potřebuji to... jsem-tady~" prosil s tváří a ohlédl se na Muzana.
Muzan se nerozmýšlel, okamžitě se postavil k Tanjirovu vchodu a jedním přírazem byl uvnitř, ale ještě bylo příliš těsné, aby se pohnul.
Muzan se naklonil k Tanjirou a zašeptal "Jsi příliš těsný, nechci ti ublížit, řekni mi, až-"
"Ne, aahhh hah ~prosím, pohni se," zabručel Tanjirou ve snaze pohnout tělem.
"Chci, aby ses pohnul, ~prosím," dodal a držel jednu z Muzanovu paží.
Bylo to, jako by byl tímto chlapcem a jeho feromony okouzlen. Bez rozmýšlení vytáhl Tanjirovo tělo nahoru, chytil ho za obě paže a zkřížil je na zádech.
Muzan, držel Tanjirou za paže a začal do něj pumpovat a vystupovat. Ale rozhodně cumoval, jeho stěny se kolem něj stahovaly, čímž se Muzan ještě více přiblížil.
Místnost naplnily zvuky pleskání kůže a zvuk něčeho, co hučelo, ale to, co Muzanovi uvolnilo mysl, bylo Tanjirovo sténání.
Na těch sténání nebyla žádná slova, ale Muzan přesně věděl, co od svých sténání chce, bylo to, jako by prosil o víc.
Muzan pustil Tanjirovo paže a přesunul jeho ruce na Tanjirouv krk a strčil ho dolů. Se zvednutým zadečkem dostal Muzan větší výhodu a vstup.
Zvuk vrzání postele byl stále hlasitější a rychlejší, Muzan věděl, že přichází, a chtěl, aby to potěšení pocítil Tanjirou, ne on. Takže pumpoval cestu dovnitř a ven mnohem rychleji a tvrději.
Jeho ruce se pohybují dolů k Tanjirovým bokům, aby ho ovládaly, pohyboval Tanjirou boky ve stejném rytmu, jakým se tlačil dovnitř a ven.
Zůstal na své pozici a zezadu pevně objal Tanjirou, než se uvolnil dovnitř, Tanjirouova kolena zeslábla při náhlém uvolnění uvnitř něj a jeho vlastního, a tak položil své tělo na postel.
Cítil, jak z jeho vchodu tryská horká tekutina poté, co se Muzan odtáhl.
Muzan se natáhl po krabičce s kapesníčky na nočním stolku a otřel jí vchod Tanjirou. Po vyčištění Tanjirou ho uložil zpět do postele v domění, že se chlapec několik hodin neprobudí.
Zíral jsem na něj a chvíli jsem si hrál s jeho zrzavými vlasy, pak jsem ucítil, jak se mi svírá žaludek. Ještě jsem se nenasytil, potřebuji ho víc, ale nemůžu ho táhnout dál s jeho kehkým tělem.
Pěkná studená koupel by stačila, poplácal jsem ho po hlavě a než jsem stačil vstát z postele, přitáhl mě zpátky do postele.
Přitáhl mě oběma rukama na mé, jakou má neuvěřitelnou sílu.
Posadil se mi na břicho a pak vedl mé ruce na boky, jeho oči byly stále přilepené k mým. Byl jsem k němu přitahován.
S těma očima jsem se znovu ztratil, když mě tu noc prosil o víc, dokud se nenasytí.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj lidi! Omlouvám se, že jsem dlouho nevydávala kapitoly, ale mám to teď ve škole těžké. Budu se snažit kapitoly psát častěji.
Snad se vám kapitola líbyla zatím ahoj.❤🌹
ČTEŠ
Jsi můj! (MuzanxTanjirou)
FanfictionKamado Tanjirou ztratil svou rodinu ten samí den, kdy potkal tak krásné karmínové oči s vůní, která je pro něj nová a lákavá. Bez rozmýšlení po něm sáhl a řekl: "Tak krásné..."