yamaguchi dur yazma

555 30 48
                                    

sugawara'nın anlatımı

Okul bittikten sonra antrenman saati geldiğinde elimdeki kaselerdeki kısırlarla mükemmel bir şekilde ortama dalış yaptım. Bizim takımdan çoğu kişi gelmişti ve oturup sohbet ediyorlardı,benim gelmemle birlikte hepsi elimdeki poşetlere odaklanmıştı.

"Oha kısır yaptın mı gerçekten?" dedi Asahi.

elimdeki poşetleri bir sandalyenin üzerine koyup konuştum. "Yaptım tabii çok ta güzel oldu."

"Ee diğerleri ne zaman gelecekmiş?" diye ekledim.

"Selam. "Shimizu yanında Yachi ile giriş yaptı.

"Shimizu elindeki tepsi de ne" dedi Asahi.

"dün mesajları okudum ve ben de börek yapıyım dedim patatesli ve kıymalı var. Hitoka-chan bana çok yardım etti birlikte buluşup yaptık."

"AMAN TANRIM DÜNYA HARİKASI MENAJERLERİMİZ BİZİM İÇİN BÖREK YAPMIŞ!"Tanaka, Nishinoya ile yerde yatarken bunu söylediğinde herkes gibi bende kıkırdadım.

cebimdeki telefonumu çıkartıp gruba girdim.

grup

ne zaman geliceksiniz hepimiz tamamız börek te var

herkesin telefonuna aynı anda bildirim gelmesiyle herkes telefonunu aynanda açtı.

grup

kuroo: bizim dersler bitti şimdi kenmayla geliyoruz cips aldık

bokuto: bizde akaashiyle mısır almaya gidiyoz

tendou: ben yanımda wakatoshiyide getiriyorum elimiz boş

semi: beni de bekleseydiniz ya shirabu da benimle

oikawa: ben de iwa-chan ı kaptım yoldayım az kaldı 

yaku: ben kekimle yoldayım lev arkamdan geliyo kuroo ve kenmayı takip ediyoruz 2 saattir bi görmediler awq

kuroo: oha arkamızda sapık gibi takip edenler siz miydiniz

yaku: sapikkk? bunu bana diyen sen misin

yaku: unuttun sanirim bişeyi

kenma: neyi unuttu

kuroo: TAMAM SUSTUM HİÇBİŞRYİ

tamamdır

Ben telefonumu kapattıktan sonra Daichi içeri girdi. "Ooo erken gelmişsiniz bakıyorum da."

Trip atacağım ama ona ne kadar süre trip atabilirim kiii?

Asahi yanıma gelip, "Daichi ile ayrılmadınız değil mi?" dedi sessizce.

"Yok canım ayrılmadık tabiki biraz trip atıp affedeceğim."

"Ohh içim rahatladı." Asahinin O sözünden sonra dışarıdan bağırış sesleri gelmeye başladı.

"İÇERİ GİRMEYE İZNİM VAR DEDİM YA BAŞLARIM OKULUNUZA ULAN!"

Ne olduğuna bakmak için kapıdan kafamı uzattığımda okul güvenliğiyle tartışan bir Atsumu görmem uzun sürmedi. Yanında ikizi Osamu, Aran, Kita ve Suna'da vardı.tam müdahale etmeye gidecektim ki koç benden önce davrandı. Ne konuşulduğunu duyamadım ama Atsumu söylene söylene buraya doğru geliyordu. "Böyle güvenliğe başlarım adam 90 yaşında mübarek amınakoyayım."

Grup Grubu(haikyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin