Atsumu'nun anlatımı
Okulda 3. tenefüsün yaklaşmasını bekliyordum ve hocadan izin almak için bahane uydurmuştum bile.
Aradan bir süre geçince zamanı gelmişti. HADİ LAN ATSUMU YAPABİLİRSİN OMİ İÇİN YAP BUNU!!!
"Hocam kendimi iyi hissetmiyorum miğdem bulanıyor tuvalete gidebilir miyim?"Hoca beklediğim gibi cevap verdi."Tenefüste neredeydin? Gitmiyorsun biryere." Ama ben buna da hazırlık yapmıştım.
Öğürme numarası yapıp "Tuvalete gitmezsem sınıfın ortasına kusucam sanırım." dedim. Tabii aptal karı da hemen ıyyy çabuk git gibisinden birşeyler söyledi.
sınıftan koşar adımlarla çıkıp Omi'nin dediği gibi 3. kabine geçtim ve klozetin kapağını indirip üstune oturdum. Bekledim.
Geleceği bile kesin değildi grupta dalga geçtiği belliydi ama belki gelir ya. Gelmese de en fazla gruba onu beklediğimi ama gelmediği için üzüldüğümü yazarım ve herkesi güldürürüm.
cebimdeki telefonu çıkartıp hemen omiye mesaj çektim.
omi-kunnn domaldim bekliyorum gelseneee
cevabını anında aldım
Sakusa
gercekten domalip beni bekliycegini düşünmemistimizin alıyorum bekle
Allahh bismillah birazdan götümü Sakusa Kiyoomi'ye vereceğim.
"Atsumu burda mısın?"Geldi tek boynuzlu atlı prensim geldii."3. kabin." Diye cevap verdim. Kabinin kapısını açtığında aniden bana atarlandı.
"Hani domalmıştın amınakoduğum."
"Ya omi aptal mısın temizlikçi abla gelse kapıyı açsa beni domalmış görse hoş olur muydu?"
"Oda doğru hay ananın şimdi domal o zaman."
"Ya dur direkt domalırsam garip olur ama Omi yavaş yavaş yapalım korkuyorum ananı götten- ay pardon stres oldum da şuan ne dediğimi bilmiyorum-"
"Atsumu yeter." Diyip kolumdan tutarak beni klozet kapağının üstünden kaldırdı ve benim yerimi kendisi aldı."otur" diyerek bacağına hafifçe vurdu. Ne demek istediğini anlamıştım ama emin olmadan yanlış birşey yapmak istemedim. Allah korusun bu sefer kafasına pencere yerine klozeti söküp geçiririm falan.
"Ney?"
"Of Atsumu gelip kucağıma oturur musun? Yüzün bana dönük olacak şekilde. Önce kabinin kapısını kilitle."
Dediğini yapıp kabinin kapısını kilitledim ve ona geri döndüm. Zaten dar olan kabinde bir adım attım ve söylediği gibi kucağına oturdum. Yüzüm ona dönük olacak şekilde.
Ellerimi tutup kendi boynunun etrafına sardıktan sonra kendi ellerini belime koyup yüzünü yüzüme yakınlaştırdı.
"Az süremiz var hızlı olmamız lazım yapabildiğim kadar acıtmadan yapacağım kendini bana bırak yeter. Bana güveniyorsun değil mi?"
Kızardığından yüzde yüz emin olduğum yanaklarımla kafamı salladım. Kiyoomi bir yandan beni öperken bir yandan da elini okul formamın içine sokmuş sırtımı okşarken üstümdeki okul formasını çıkartmaya çalışıyordu.
Okul formamdan kurtulduğunda sıra pantolonuma gelmişti. Elini pantolonumun belinden aşağıya doğru okşayarak indirirken nefessiz kaldığım için dudaklarından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Grubu(haikyuu)
RandomSuga bir grup kurar ama bilmiyordu ki ilerde keske kurmasaydım diyecek... Haikyuu karışık ship kitabı(?) Texting+düz yazı Kuroken🥇 olmus cok sasirdim çorba gibi kitap