Yazarın anlatımı
"Açıklayabilirim anne." İçlerinden birinin bu fedakarlığı yapması lazımdı ve ilk sözü söyleyen Osamu olmuştu.
Şu anki durumu anlatırsak Osamu, Atsumu, Suna ve Sakusa ikizlerin annesinin karşısında yan yana oturuyordu ve ölüm sessizliğini bozan kişi Osamuydu.
"Osamu emin misin bu çok riskli olucak?" dedi Suna. Sonra Osamu lafa daldı.
"Anne... ATSUMU GAY!"
"LANN HOP HOP DUR ORDA KARDEŞİM DEDİM HER BOKU ANLATTIM GÜVENDİM SANA ŞEREFSİZ. ANNE OSAMU DA GAY HATTA SEVGİLİSİ BİLE VAR!"
"ANNE ATSUMU AZ ÖNCE SAKUSAYLA ÖPÜŞTÜ AMA GÖRDÜN SENDE TERBİYESİZE BAK APARTMANDA ÖPÜŞÜYOLAR. YA BİDE NORMAL ÖPÜŞMEK DEĞİK EMCÜRDÜ ANNE-"
"AY YETER BE 2 OĞLUMUN DA EŞCİNSEL OLDUĞUNU ÖĞRENDİM AMINIZA KOYIM PSİKOLOJİM BOZULDU KENDİME PSİKOLOG AYARLIYCAM SİZDE SİKTİRİN. GİDİN GÖZÜME GÖZÜKMEYİN HOŞT BE!"
"Teyze..."Suna neden olmadığını bilmediği şekilde duygulanmıştı.
İkizlerin annesi yanlarından ayrılınca 15 dakika sonra elinde bir bavulla geri gelmişti.
"Anne tatile mi gidiyo-"
"SUSUN BE!" Diyip Evden çıktığında tekrar ölüm sessizliği olmuştu ve tekrar bu sessizliği osamu bozmuştu.
"Yani sevgili misiniz şimdi amınızakoyım?" Sorusunu Atsumuya yönelttiğinde aynı tavırka cevabını almıştı.
"NE BİLEYİM AMINAKOYIM SİKTİRİN GİDİN BE ODAMA GİDİYORUM BEN!"
Aniden atarlanıp odasına çekildi. Klasik Atsumu işte dediler o hönkürme seslerini duyana kadar...
"HIAAĞĞĞHKĞK!,HÖĞĞĞĞKH!!,ÜHEEĞĞHK!!!"
"BİSMİLLAHİRAHMANİRRAHİM!" duyduğu hönkürme sesleriyle deprem olduğunu zanneden Sakusa bismillah diyip masanın altına çömelmişti.
"Kalk lan pic merak etme deprem falan değil sadece Atsumu ağlıyo alışıyosun dinledikçe ben alıştım."Osamu durumu açıkladığında Sakusa vay amk diyip ne yapacağını düşünmeye başladı. Ama unuttuğu birşey vardı. Onun bir beyni yoktu.
Düşünme kabiliyetini stresten kullanamadığı için Atsumu'nun odasına girerken yanlışlıkla kapıyı kırmıştı. Osamu bunlar olurken gruba atmak için Suna'nın fikri ile video çekiyordu.
Sakusa kırılan kapının ardından" Ananı avradını o kapı kaç lira haberin var mı?" diyen Atsumuya "Tek sorun kapı mı amınakoyım"dedi.
"OOOOOYYY!-"
"Suna sus gizlice çekiyoduk şurda mal."
"Nolcak be sanki kapıyı bize fırlatı-"
"SAKUSA NAPTIN?!"
"KAPIYI SUNA VE OSAMUYA FIRLATTIIM?!"
"NEDEN?"
"ÇÜNKÜ NE BİLEYİM AMINAKOYIM!?"
"ÖLMÜŞLER Mİ?"
Sakusa kalp atışlarını kontrol edip"ÖLMEMİŞLER!"dedi.
"NİYE BAĞRIYOSUN BE?"Atsumu tekrar kafasını yastığa gömüp hönkürmeye başladığında Sakusa kendine sövmekle meşgüldü en son Atsumunun hönkürmesinin gücüyle beyni yerine geldi ve hastanelik olmasını sağlayan o şeyi yaptı. Çünkü beyin hücreleri tam yüklenmeden harekete geçmişti.
Atsumu'nun yatağının yanında çöküp konuşmaya başladı.
"Ağlama ama böye üzüyorsun be-"
"SUS BE- ANANISİKİM ÖLDÜN MÜ?!"
"AHH EBENİN AMI ATSUMU NAPIYOSUN AMINAKOYAYIM SİKTİR YA NAPTIN A-"
"YA UYAN BAYILDIN MI ÖLDÜN MÜ?!"
Atsumu ne mi yapmıştı? Tabikide doğal olarak Sakusa'nın sesinin çekiciliğinden reflex olarak yatağının yanındaki camı söküp 3 kere besmele çekip Sakusa'nın kafasını nişan alıp Sakusa'nın Noluyor amk bakışlarına azdığından hedefe vurmak zorunda kalmıştı.
Sakusa'nın beyni olanları geç algıladğı için geç bayılmıştı.
Ama istemeden oldu.
Yani...
Umarım öyledir.
Bismillah amk böyle nölüm yazman brnşm icin cok zor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Grubu(haikyuu)
RandomSuga bir grup kurar ama bilmiyordu ki ilerde keske kurmasaydım diyecek... Haikyuu karışık ship kitabı(?) Texting+düz yazı Kuroken🥇 olmus cok sasirdim çorba gibi kitap