Seçilmişler adlı grup oluşturuldu
yaku, osamu, kita ,iwaizumi, akaashi kişileri eklendi
biz seçilmişleriz
kutsanmış kişileriz
BİZ EN İYİŞERİZ
Osamu: EVET A*SUMU YOK YEEEAAHHH
Osamu kişisini grupta attınız
evet yanlışlıkla eklemiştim nerde kalmıştık?
Yaku: WODJASDJOWLNJADLNDJWNKAD
WJDOAJDOŞAWLJAŞLFDŞKFNHA
.
.
.
Yamaguchi
"TADASHİİİ LE İLE HEİLLALLAH MI DİYELİM YOKSA OYUN MU OYNARSIN?!?!?!?"
"T-TSUKKİ NE DİYORSUN?"
"TSUKKİ ÜSTÜME GELME!"
"LE İLE HEİLLALLAH DEĞİL Mİ YAMAGUCHİ? AFFERİN BENİM OĞLUMA."
"TSUKKİ NE SAÇMALIYORSUN BEN NİYE BEŞİKTEYİM VE NİYE BAŞÖRTÜ TAKIYORSUN?"
"LE İLE HEİLLALLAH YAMAGUCHİ"
"TSUKKİ HAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRR-"
Rüya mıymış?
HAYIR TSUKKİYİ GÖRMEM LAZIM!
"ANNEE UYUDUN MUU?"
"BAĞIRMA DA YANIMA GELİP SÖYLE SALAK ÇOCUK SAAT GECE 1!"Şey sende bağırdına ama-
Annemin yanına koşar adımlarla gittim. "Anne benim çok önemli bir işim çıktı yarım saate gelirim." Diyip kurbağalı pijamalarımla kapıya yönelmiştim ki tahmin ettiğim gibi annem kıçıma tekmeyi bastı ve odama geri gönderdi.
Yanına gidemiyorsam onu mutlaka aramalıyım.
"ALO TSUKKİ İYİ MİSİN? TSUKKİ SES VER!"
"Hay Yamaguchi ne diye gece 1 de arıyorsun?"
"İyisin değil mi? Ben kimim?"
"Salağın tekisin Yamagcuhi Tadashi."
"Muhammet talha olduğumu düşünmüyorsun değil mi? GÖRÜNTÜNÜ AÇ HEMEN SENİ GÖRMEM LAZIM KAFANDA NE VAR?!"
"YAMAGUCHİ Bİ SUS BE NE DİYORSUN SEN, MUHAMMET TALHA KİM, KAFAMDA HİÇBİRŞEY YOK!"
"Özür dilerim tsukki."
Gece gece Tsukki'yi çok rahatsız ettim. ÇOK APTALIM OFF! Böyle salakça bir kabus için onu rahatsız etmemem gerekirdi. HAY AMK ŞİMDİ DE UYUYAMIYORUM! Çok gereksizim.
Saat 2 ye gelmek üzere ve ben yaklaşık 45 dakikadır yatakta dönüp duruyorum. Uyumayı bile beceremiyorum.
Telefonum kaçıncı kez çalıyor bilmiyorum ama bu sefer ekrandaki Tsukki yazısını görmemle hemen telefonu açtım.
"Yamaguchi aç kapıyı kapıdayım."
Telefon yüzüme kapandı. CİDDEN ŞUAN BURDA MI? AAAAAAYY GERÇEKTEN DE BURDA! nerden biliyorum? Camdan baktım tabi aq malları sokakta bekliyo.
Kapıyı açtığımda Tsukki içeri girdi ve birşey demeden benim odama çıkıp yatağıma uzandı?!
"Kabus mu gördün?"
"E-evet!"
"O zaman gel yat yanıma yarın annenler uyanmadan erkenden okula gidelim."
"Ama seni görürlerse?"
Oha Tsukki mal mısın annem görürse sıçarız gerizekali siktirgit sapik demek isterdim ama malum içimdeki gerçek beni bastırıyorum.
"Kes sesini yatıyor musun yatmıyor musun?"
Birşey demeden yanına uzandım. O bana arkası dönük şekilde yatıyordu bende kafamı sırtına koymuştum.
Merak ediyorum da annem tuvalet için kalksa ve uyumuş muyum diye bakmaya gelse ben bu zürafayı nasıl saklayacağım? Hem annesinin buraya geldiğinden haberi var mı ki? Umarım başımıza iş almayız.
Salak salak düşünmek yerine uyumak istiyorum ama bu sefer de heyecandan uyuyamıyorum.
Yaa oda beni mi seviyo yoksa? Yok be yanıma yattı diye sevicek değil ya. Ya acaba hiç gerçekten de götümü kesmiş midir? Götüm güzel mi ki? Sorsam mı? Yok eben götüm güzel mi diye soracak kadar mal olamam. OFFF UYUYAMIYORUM!
Tsukkishima
Kuroo aklını skm
Kuroo: Noldu amk gece gece uyandırıyon
Yamaguchi yanımda yatıyor şuan
Kuroo: NEEEEE
SÖYLEDİKLERİMİ GERÇEKTEN YAPTIN MI MAL
AĞZIMDAKİ BİRAYI PÜSKÜRTTÜM
MADEM İÇİYOSUN NİYE SENİ UYANDIRDIĞIM İÇİN SÖYLENİYOSUN
VE EVET SÖYLEDİĞİNİ YAPTIM VE GECE 1 DE EVİNE GELİP YANINA YATTIM SAAT 4 OLDU AMA YENİ UYUDU
O YÜZDEN ANNESİ GÖRÜRSE NE YAPACAĞIM HAKKINDA YARDIM ET
Kuroo: Şey ya ben onu şakasına şey yapmıştım...
...
bu kişiyi engellediniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Grubu(haikyuu)
RandomSuga bir grup kurar ama bilmiyordu ki ilerde keske kurmasaydım diyecek... Haikyuu karışık ship kitabı(?) Texting+düz yazı Kuroken🥇 olmus cok sasirdim çorba gibi kitap