Osamu
karanlık odanın ışığı açılınca gözüm kapıya kaydı. Bizi kaçıran adamlar içeriye girdi önce arkasından da...
"LAN SAMU, OTÇU!"
Atsumu bağlı elleriyle koşarak yanımıza geldi. Arkasından da Kiyoomi'yi taşıyan adamlar girdi.Kiyoomi baygındı. Adamlara döndüm. " Bizden başka kimseyi karıştırmayacaktınız?" dedim.
"Senin kardeşin sikine hakim olsaydı başarırlardı kaçmalarina izin veriyorduk."
"Derken?" diye atladı Atsumu. Ayağa kalkıp adamın üstüne yürüdü.
Atsumu hızlıca konuşarak adamın üstüne yürüyünce adam atsumunun dediklerinden bi sik anlamadığı için geri adımladı. "Önce gelip sapık gibi takip etmeniz yetmiyormuş gibi dinlemişsiniz ustune. kendinizde yorum yapıp konuşma hakkı bulmuşsunuz pis sapıklar sen git önce kendi sikine hakim ol göt basuru arkada ne patlatmışsınızdır dinlerken sik benim kaldırıp indirmek bana düşer sen ne laf atıyorsun hayırdır oğlum kiyoomi uyanık olsa ananı götten sikerdi yok o beni sikerdi o ayrı konu da bu seni nedne ilgilendiriyor dalyarrak sapıksın cidden kaşar kaşar hareketler yormuyor mu seni regl oldum sanirim bana ped getirmeniz lazım açarım götümü odanın ortasına damlatırım karnım çok ağrıyor ağrı kesici de alsana canım çikolata çekiyor laviva olsun." Atsumu her cümlesinde ayrı bir role girmişti resmen o kadar hızlı konuşmuştu ki dediklerinin saçmalığıni sorgulayacak zamanımız bile olmamıştı.bazen sakat davranışlarına hayran kalıyordum.
"L-Laviva?"
"Evet laviva arkadaşın da ağrı kesici almaya gitsin." gülümsedi. Adam odadan koşarak çıktı. Sanırım bir süre gelmezdi.
"Oha Atsumu beni ne karıştırıyorsun?" Atsumu parlayan gozleriyle arkasını dönüp uyanan kiyoomi'ye baktı ve yanına gidip oturdu. Bu aptalla uğraşmak gerçekten yorucuydu.
"Ee ne yapacağız amıma koyayım?" Dedi Suna. Cidden akıllarından ne geçiyordu ki buraya gelirken? Yokluğumuzu fark ettiklerinde ne yapacağız? Polise de gidemeyiz. Dört aptal yan yana ormanın ortasındaki bir kulübede oturuyorduk.
"Kaçıcaz tabiki kalkın hadi." Atsumu ayağa kalktı ve arkasından biz de kalktık. Ama hala ellerimiz bağlıydı. Bu şekilde nereye kadar kaçabiliriz ki?
Biraz etrafıma bakındım ve ayağa kalktım. Duvardaki pek sağlam olmayan aynayı tekmeleyip kırdım böylece ipleri kesmeyi deneyebilirdik.
Aynanın sesiyle herkes irkilmişti ve açiklamam gerektiğini hissettim. "Kırık parçayla ipleri kesmeyi deneyeceğim." Atsumu da ayaklanıp yanıma geldi. Ben o sırada arkamda bağlı olan ellerimle ayna parçasını almış ipi zorluyordum ve gömediğim için sinir bozucu oluyordu ve ellerim acıyordu.
"Biraz sağa kaydır daha ince orası" Tsumu ipi inceleyerek yardım etmeye çalışıyordu. Dediğimi yapıp ayna parçasını sağa kaydırmayı denedim. Bir süre sonra ip kesildi ve ellerim serbest kaldı. Atsumu'nun yüzünde rahatlamış bir ifade vardı. Bana yakın olduğu için aceleyle önce onun ipini kestim o da hemen yerden başka bir parca alıp yerden yeni kalkan Kiyoomi'nin ipini kesmeye çalıştı. Bende Suna'nın yanına adımladım Ayağa kalkıp arkasını döndü. Biraz uğraşıp o ipi de kenara attım. Ben bedenimi başka yöne çevirecekken bileğimden tuttu ve ona tekrsr döndüm. Bu sefer sırtını değil direkt olarak yüzünü görüyordum.
"Osamu ellerin-"Sözünü kesip elimi kendime çektim. Ellerim ayna parçası yüzünden kesik dolmuştu ve Suna bunu fark etmişti. Hayır şuanda endişelenmemiz gereken başka konular varken neden beni önemsiyorsun ki?
"Endişelenmemiz gereken konu ellerim değil." Evet şuan bu önemli değildi. Atsumu'yu kontrol edip Kapıya doğru yöneldim.
"Buraya nasıl geldiğinizi hatırlıyor musunuz?" Diye sordum. Eğer yolu bilmeden yürümeye başlasaydık muhtemelen sabaha kalmadan ayılara veya kurtlara yem olacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grup Grubu(haikyuu)
RandomSuga bir grup kurar ama bilmiyordu ki ilerde keske kurmasaydım diyecek... Haikyuu karışık ship kitabı(?) Texting+düz yazı Kuroken🥇 olmus cok sasirdim çorba gibi kitap